Tester denne på andre armen i dag, og har gjort det de siste dagene. Den er ikke mye å se til og bæres langt bak ermet, men jeg liker litt funksjonaliteten den tilbyr. Basically et verktøy festet på armen, og ikke en klokke i mine øyne.
Min gamle fars gamle Triumph skulle etter planen på årets første tur idag. Etter endel filing, kinning, spraying og banning var den igang. Men før turen måtte @morini lokalisere oljelekkasjen.
Etter at denne grailen kom inn i hus var jeg litt i tvil på om jeg ble komfortabel med en så stor og "blingy" klokke, men klarer ikke å selge den heller kjenner jeg! God helg, skål
Etter at denne grailen kom inn i hus var jeg litt i tvil på om jeg ble komfortabel med en så stor og "blingy" klokke, men klarer ikke å selge den heller kjenner jeg! God helg, skål
Ble en tur til Bjerke i dag for å hente ut denne fra hyggelig spa-opphold. Overhaling med nytt glass, ny fjær og kassehals samt pakning og trykktest selvsagt. Godt fornøyd med service og pris hos Bjerke (Prinsensgt).