Dagens klokke

Abonnerer via mlb.com. Billig, og kjempekvalitet. Har fulgt sporten tett siden 2006. I fjor reiste jeg over dammen for å se Philly mot mitt Tampa. Kampen ble avlyst på grunn av regn. Slå den.

Litt OT, menmen...

Jeg er Mets-fan, og var i NY i 2009 for å se Mets mot Yankees. Kampen ble utsatt en times tid pga. det sykeste uværet jeg noensinne har vært borti.

dc7146a34c4949df4d23ae1088800430_zpsf2680ca1.jpg


Dette var samme kvelden som Michael Jackson døde, og det var flere som påsto i avisene dagen etter at de hadde sett ansiktet hans i skyene. ;)

Bildet er ikke manipulert. Himmelen er faktisk så rød.
 
Dagens med nyanskaffet Nike sportswatch i bakgrunnen. Plukket den opp før jobb for 1 krone på en sportsbutikks åpningsalg. Møtte opp 15 min før åpning og fikk faktisk den ene kronen hos en annen i køen. Blir en fin dag:)
null_zps159eb413.jpg
 
En Seiko jeg fikk for en slikk og ingenting på Ebay, vil ikke påstå det er noe som helst spesielt med den, utenom at den har arabiske visning av ukedagene :)

 
Slenger meg med @Alinoe her:p


Endelig tillater morgentemperaturen i Trondheim Tweed jakka igjen. Og for de som er opptatt av trafikksikkerhet kan det tydelig sees rødt lys på stolpen:)
 
Redigert av en moderator: