Dagens klokke

Starter september med Seamaster, og håper vanntett blir en unyttig tilleggsfunksjon i mange dager fremover.

bilde-13.jpg

Jon

IMG00034-20100901-1134.jpg

Sitter og leser skatterett: §5-15-1:"Gave fra arbeidsgiver i anledning av mottakerens 24, 40, 50 eller 60 års tjenestetid i bedriften regnes ikke som skattepliktig inntekt når gaven består i annet enn pengebeløp. Dette gjelder bare for verdier inntil 8.000 kr. Når gaven består i gullklokke med inskripsjon, regnes verdi inntil 12.000 kroner ikke som skattepliktig inntekt."

Inspirert av Mathfjeld!
Tenkte jeg skulle se litt på Band of Brothers idag, og hvorfor ikke da drikke litt Vat 69. Lt. Nixons favoritt :)

01092010273.jpg

d4bd4eb3-1.jpg

Registrerer at det store temaet denne uken er alkoholholdig drikke ;)

Omega Seamaster Planet Ocean på sort NATO med Cloudline Pinot Noir. Tatt prisen i betraktning, og sammenlignet med Burgundere i samme prisklasse fremstår sistnevnte som et meget godt kjøp. Bak det superamerikanske navnet står selskapet Ashby, Dreyfus & Co. som i tillegg til å importere en rekke bra viner til USA, også distribuerer Domaine Drouhin.

Gå og legg dere gutter! Her i huset er det bare kvalitetsdrikke som gjelder ;)

Bilde0064.jpg

Det var skuffende tomt i vinskapet... Kanskje på tide med litt påfyll?

En vinglete aroma som fortsatt bærer preg av ungdommens friskhet og manglende kompleksitet, men jeg har håp om en velutviklet bouquet etterhvert som vi nærmer oss den 17. september.

IMG_6805.jpg

Gå og legg dere gutter! Her i huset er det bare kvalitetsdrikke som gjelder ;)

Bilde0064.jpg

Det var skuffende tomt i vinskapet... Kanskje på tide med litt påfyll?

Dere har ikke skjønt det. Det beste i livet er gratis :D
DSC00024.jpg

med unntak av klokker da :mrgreen:

Om dere slår dere sammen har dere muligens noe som frister.

For min del blir det IWC på helgens festligheter. Fantastisk Gin
e6bb5f3b.jpg