Dagens klokke

Har virkelig savnet denne, i går fikk jeg den endelig tilbake etter å ha sendt den av gårde for bytte av glass. :D

I dag på nye sko fra @Olando

Redigert av en moderator:
Plexi er sexy

20140130_095344_zpsf3c25324.jpg

Traff ein gammal kollega på Ffu samling i dag.
Han fekk låna min nye LLD - og eg hans gamle DR SD. Foreslo å byte, men han var ikkje villig til å skille seg med Rolexen som han kjøpte ny i 1976. Ein anna kollega har PO som og måtte med på bildet:)

Redigert:
Traff ein gammal kollega på Ffu samling i dag.
Han fekk låna min nye LLD - og eg hans gamle DR SD. Foreslo å byte, men han var ikkje villig til å skille seg med Rolexen som han kjøpte ny i 1976. Ein anna kollega har PO som og måtte med på bildet:)

Steijke! Ikke ofte vi ser en DRSD her inne! Noen medlemmer som har i det hele tatt? Misunnelig på han som kjøpte den ny selv, for 35 år siden... flaks for han at der tilfeldigvis var mye mer rød skrift enn vanlig:)

For en stk DRSD kan du kjøpe minimum 100stk av min "Dagens". En prisforskjell som kan forklares utifra vanntetthet? Som reklamen for min deilige Nike klokke sier: "Water resistant up to 5 ATM for dancing in the rain without a worry". Noe for deg @Lyngutt:)

Redigert av en moderator:
I kriminologi-faget jeg tok i USA snakket vi om "Relative deprivation theory". Få ting illustrerer det vel bedre enn å poste bilde av en Rolex i et hav av Pateks.

9F039DC0-6BC3-4714-90DC-8B11E0BEB7A2_zps6yelaj1j.jpg