Dagens klokke

Klarer virkelig ikke å bestemme meg!

Italiensk historie, eller sveitsisk spikerstål?

_MG_0103_zps47ea395f.jpg


_MG_0099_zps7db8c255.jpg
 
Dagens klokke formidlet bildemessig fra et gammelt bilde tatt på en flytur - men passer godt i disse OL-tider. :)

certina-skiing-1_zps50236e58.jpg
 
Røde hjerter? Søndag, selvsagt!

Har egentlig brukt Submarineren i dag, men den går det jo 13 av på dusinet her inne, så jeg lar denne sjarmøren få litt armtid også.

9b58dc9d0f0aea03f076070fc4cbec16_zps1e80d0c3.jpg


Todda
 
Redigert:
Snekre og isolere loft..
Tror forøvrig jeg er faretruende nær enden på visa. Klarer ikke helt å se hvilket ur som skulle erstatte dette. Enkelt og robust med en søt liten komplikasjon.
loft_zpsb7b13d49.jpg
[/URL][/IMG]
 
Jeg har ikke ett favorittmerke, men Zenith gjør vanvittig mye rett om dagen.

3d8d6044972311e3b0aa12c0b6832959_8.jpg


Sjekk så elegant Captain Moonphase ble etter at de fjernet guilloché-mønsteret fra urskiven. 40 mm er den også.
 
Jeg har ikke ett favorittmerke, men Zenith gjør vanvittig mye rett om dagen.

3d8d6044972311e3b0aa12c0b6832959_8.jpg


Sjekk så elegant Captain Moonphase ble etter at de fjernet guilloché-mønsteret fra urskiven. 40 mm er den også.

Dette var noe annet enn de gamle ja! Endelig på rett vei etter defy nederlaget? ;)
 
Dette var noe annet enn de gamle ja! Endelig på rett vei etter defy nederlaget? ;)

@Salvesen

Definitivt :) Og det handler ikke bare om at de presterer når det gjelder å lansere vakre modeller, men de klarer også å holde seg litt i skinnet når det gjelder overdreven markedsføring. OK, Felix Baumgartner-prosjektet kostet nok noen kroner, men dette tør jeg påstå er en av de samarbeidene som WIS flest syns var veldig allright. Basketballspillere og skuespillere derimot...:p
 
Redigert av en moderator: