Anders
Støttemedlem
- Medlem
- 18. jan. 2008
Takk for gratulasjoner. Trodde faktisk at lenken var tyngere en det den er. Alt sitter som et skudd.
Gratulerer, Mogens
Kjører den kjipe utgaven idag jeg
Kjip og kjip.... Vet nå ikke helt jeg, synes det der så helt greit ut jeg!Gratulerer, Mogens
Kjører den kjipe utgaven idag jeg
Ja, den er perfekt på så mange måter. Den har mer presence enn forgjengeren. Rolex har tatt det beste fra to verdener å smeltet sammen til en klokkeJeg skjønner hvorfor du har funnet roen med denne Sponon!
Kjip og kjip.... Vet nå ikke helt jeg, synes det der så helt greit ut jeg!
Det er helt utrolig vulgært, drøyt, alt for mye, helt sjukt og på samme tid jæææævlig fett! Jeg har sykt lyst til å prøve den, fikle med den og bare sjekke hvordan jeg tar meg ut i den der!Det er vel ikke til å komme bort i fra at dette er klokke for helt spesielt interesserte (som torpedoer, halliker, drugdealers, en og annen skipsreder, gründere som har solgt alt og flyttet til Thailand og meg).
Jeg synes den er überfet så langt. Submarineren har perfekt størrelse (for å sitere Krille i en annen tråd), og sitter meget pent på armen.
Derimot en helgull med lenke kan bli mye Når jeg plutselig får øye på noe gult og blankt i øyekroken må jeg se etter hva i all verden som sitter på dette håndleddet.
Det ser virkelig ikke bra ut - og samtidig så utrolig bra ut på samme tid
.....men nå er jeg på nippet til å mene at den er en av de mest perfekte som kommer fra det huset.
Strategimøte på Ekebergrestauranten.