Dagens klokke

IMG_0740.jpg

Har den siste tiden disponert familiens nr 3 bil, a.k.a. verdens kjedeligste bil, a.k.a. VW Sharan. Men med Omega PO på Bond NATO fra Phoenix Straps er ikke livet så aller verst allikevel ;)

EDIT: Oppdaget nettopp at datoen er riv ruskende gal, men bildet ble tatt idag.

Nydelig kombo :p
Ikke umulig at det der blir neste større prosjekt...

Omega Seamaster NZL-32

Som nytt medlem av Tidssonen.no prøver jeg meg på en post med dagens klokke.

DSC_0138-1.jpg

Velkommen Gecko, flott kloke...denne har jeg selv tenkt endel på...ville ha en klokke jeg kunne bruke til regattaseiling..men den er kanskje i dyreste laget for den slags akriviteter. Hor gammel er denne ?

Takk for det, Nautilus! Denne klokken er ca 3 år gammel og passer perfekt til regatta i og med at det er det den er designet for. :)
Her er et utdrag fra Wikipedia "in 2007 Omega introduced the Seamaster NZL-32 chronograph, with the name suggested by the name of the boat that won the America's Cup in 1995. The watch was developed in cooperation with Dean Barker, skipper of Team New Zealand and Omega Ambassador" http://en.wikipedia.org/wiki/Omega_SA
Hvis man bor i Norge blir det en typisk sommerklokke.

Velkommen Gecko - det var på tide du ble medlem her. Seamasteren din er et fint og sjeldent syn.

Selv driver jeg litt avskjedsslåssing med bikkja før tur til New York i morgen kveld og har allerede stilt GMT-klokka på NYC tid. Det var på høy tid jeg fikk bruk for denne funksjonen:
DSC00202.jpg

Mye å gjøre på jobb om dagene, så jeg deskdiver litt utover kvelden med en gammel klassiker:
IMAG0289.jpg

Selv driver jeg litt avskjedsslåssing med bikkja før tur til New York i morgen kveld og har allerede stilt GMT-klokka på NYC tid. Det var på høy tid jeg fikk bruk for denne funksjonen:

Da skal jeg si hei hvis jeg ser den klokken på armen til en siklende nordmann i en av New Yorks klokkebutikker i helgen:)