Dagens klokke

Utrolig fin klokke Frodo...

Idag er det "helgeklokken"..
a396ee39.jpg
Lekkert! I envy you.

Jeg har den samme Sharkhunteren, og den er så utrolig spesiell og tøff!
Var forresten i Trondheim i går og spiste på "Emilie". Knallbra restaurant!:D

Ja Sharkhunteren er en helt særegen klokke som jeg liker svært godt. Den er barsk og har en helt utrolig behagelig lenke. Akkurat dette eksemplaret er nesten en Tidssonen passaround allerede, jeg vet at minst tre her på sonen har eid den før meg. En detalj som jeg synes er litt festlig er at nummeret til klokken beskriver fødselsåret og datoen min;)
Jeg har aldri vært og spist på Emilie, men jeg er jo og altfor sjelden ute og spiser. Men hvis du skulle få lyst på Mexikansk i Trondheim noen gang vil jeg anbefale Fridas i Fjordgata. Meget godt!

Jeg har den samme Sharkhunteren, og den er så utrolig spesiell og tøff!
Var forresten i Trondheim i går og spiste på "Emilie". Knallbra restaurant!:D
JA! Emilies er en knallplass å spise. Ikke altfor dyrt, og mat som nok konkurrerer om tittelen Trondheims beste. Jeg bodde i flere år rett bortenfor, og en kompis fra militæret var en periode kokk der (og lurer jeg på - kjøkkensjef?). Jeg spiste der med den vakre mange ganger, dyrt på studentbudsjett, men likevel verdt det.

Har vel ikke vært så aktiv med postingen på denne siden som jeg tidligere har vært - men her kommer iallefall et bidrag.

Har på yndlingsklokka idag - GMT Master :D
IMG_0715.jpg

Med original Daytonalås - kjøpt i et øyeblikk som jeg tydeligvis ikke tenkte så mye på kost/nytte - griner nesten når jeg tenker på hva den kostet:
IMG_0716.jpg

Herlig. Lommeur er for sjelden å se her inne.

Jeg har vært på en vellykket orrfugljakt, og sitter med en pjolter i den ene hånden og klapper en sårbent pointer med en andre. Turklokke så langt denne høsten har vært 16610 på brun Zulu:

Veldig flott Sub, og bra den blir brukt. Blir spennende og se hvordan patinaen kommer til utvikle seg på disse etter som årene går......