Dagens klokke

JZ3ZEDa.jpg


Flashy, men nesten så liten og deilig at jeg tørr si at 36mm er en perfekt størrelse... på sin måte!
 
Dere får tåle noen bilder av nyanskaffelsen. Den er på så mange måter pen, og så mange måter harry, men den stammer fra tiden hvor day-date var en sjelden komplikasjon, plexi var en selvfølge, og medellnummerene korte!; Det tidlige 70 tall! :mrgreen:

Jeg diggern!
Den lå ute til en så god pris at det begynte å klø i fingrene mine og. Grattis med varp!
 
Byttelåner med @GCSJ, for en klokke! Jeg er helt fortapt i denne. Den kjennes så solid og er så presis at jeg må revurdere alt her nå. Du får ha klokkene dine for degselv fremover G.

 
Redigert av en moderator:
Ingen skjorte på i dag, så da er det bronse på nato og sålangt fra dressklokke som jeg får til, selv om det kanskje ikke vises så godt på det nærbildet her.
14940174588_4f2389cdc4_b.jpg
 
Byttelåner med @GCSJ, for en klokke! Jeg er helt fortapt i denne. Den kjennes så solid og er så presis at jeg må revurdere alt her nå. Du får ha klokkene dine for degselv fremover G.


Den ser veldig riktig ut til deg @Tindebass
Du får bare låne den til du finner ut av det.. Resten skal jeg ha for meg selv ;)
 
Redigert av en moderator: