Dagens klokke

10748019_1621731434721001_988049793_n.jpg

Snart denne:
15028047534_839aef4536_b.jpg

Gleder meg til å få åpna boksen. Blir jo helt som et barn på julaften av denne "hobbyen". :D

Det visste jeg ikke. Kjekt det. :)

@Hammerfjords eneste Rolexbilde her på TS nylig burde vel fått sin Tumblerplass det også. :p

Det ser ut som du er skikkelig spent om hvordan jeg ser ut i ekte @Loevhagen...
Men jeg er som Machete: Jeg verken Twitter eller Tumblr´er...
Da er det ikke så enkelt å finne trynet mitt på nettet;)

Redigert av en moderator:
Det ser ut som du er skikkelig spent om hvordan jeg ser ut i ekte @Loevhagen...
Men jeg er som Machete: Jeg verken Twitter eller Tumblr´er...
Da er det ikke så enkelt å finne trynet mitt på nettet;)

Du overdriver nok din egen betydning, Monsieur. Jeg liker vaktbikkjer - og synes de er viktige i ethvert (nett)samfunn. Men det må være lov å samtidig si at man kan innimellom bli litt lei gneldringen. ;)

Redigert av en moderator:
Du overdriver nok din egen betydning, Monsieur. Jeg liker vaktbikkjer - og synes de er viktige i ethvert (nett)samfunn. Men det må være lov å samtidig si at man kan innimellom bli litt lei gneldringen. ;)

Den første kommentar på datoen var humoristisk ment, den andre på bilden var ironisk ment... Du må ikke ta alt seriøs der.

Slenger denne ut her :) Jeg er reklamefotograf, og jobber tett med det Norske Kokkelandslaget. Om tre uker reiser de til VM i Luxenburg. På matsalen i dag hadde de visning av endel av elementene som skal brukes i konkuransen. Blant annet en skjokolade "piece" som er formet som en klokke. Til info så er Norge blant de absolutte favorittene, og en svært respektert nasjon innenfor den kulinariske verden :)