Nydelig Zenith Prime (min ex?) og flott sideligger, Ivar. Er det en Arrietta?
Selv kjører jeg en annen klassiker i dag:
Takker. Zenithen kjøpte jeg av Hopalong, og den er virkelig nydelig.. Sideliggern er spansk ja, men det er en Aya XXV SL, også nydelig.. Godt at det ikke er like lett å kjøpe våpen som klokker, for da hadde det blitt seriøst kostbart..Nydelig Zenith Prime (min ex?) og flott sideligger, Ivar. Er det en Arrietta?
Takker. Zenithen kjøpte jeg av Hopalong, og den er virkelig nydelig.. Sideliggern er spansk ja, men det er en Aya XXV SL, også nydelig.. Godt at det ikke er like lett å kjøpe våpen som klokker, for da hadde det blitt seriøst kostbart..
Gammelt vrak idag.. Datejust 1601 fra 60-tallet.. Knipsa i lysteltet på jobb..
Jeg fikk noen perlon-remmer i postkassen forrige uke, og prøver å bli vant til dem. Det tynne materialet gjør at klokkene sitter tettere og mer behagelig på armen enn med Natoremmer.
Jeg digger perlon, får alltid en perfect fit med den reima. Har i det siste begynt å modifisere Nato reimene slik at de "funker" som perlon, må si de er mye behageligere på denne måten og så har en jo litt mer utvalg enn de vanlige 3 fargene perlon kommer i.
Dagens klokke, men ikke tatt idag. kun for å vise nato modden.Klokka ser så sinnssykt bra ut på tattis-armen din!