JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du bruker en utdatert nettleser. Det kan ikke vise dette eller andre nettsteder på riktig måte.
Du bør oppgradere eller bruke en
alternativ nettleser .
Libanesisk takeaway og gjæra nedfallsepler. Smuud landing etter en røff uke!
Fra joggetur i regnet
God helg!
Ordentlig bergenser
Dagens og ny, så får ta det som utboxing og
Kveldens - vippende på kanten - og det er whiskytid. Rart at whisky kan transformere Luminova på en slik smooth måte.
Gammel kjenning på lån. Ikke mye som slår en 16520, sort eller hvit, uansett pris.
Rart det der - jeg hadde tatt en 14060 før en 16520 - selv om sistnevnte er 13 ganger mer spennende.
Men en T127-plexi "Top Hat" (fra en original 1680) er ubetalelig...Så, jeg skjønner at vintage i god tilstand er noe som får mitt TS-hjerte til å tikke hakket fortere.
Redigert: 17. okt. 2015
Rolig start på lørdagen, kart,kaffe og litt klokke:
Kaldt ute idag.....
Kaster noen blikk på klokka mens jeg leser i fjerde bind av Brobyggerne av Jan Guillou. Både klokke og bokserie anbefales.
Jobber intenst med å henge opp nytt bilde (ikke only only å plassere et bilde på 180*110cm) så måtte skifte til toolwatch:
Av alle klokker jeg har hatt, så er det få som vekker like mange gode følelser som en "standard" speedy.