Nå har du brukt den, så nå må du kjøpe denGjør oss klar for enda et fotoopptak for "Nesten velkledd". Denne gangen sammen med Porschecenter Stavanger. Klokke er lånt av @JørgenO , men jeg er ikke snauere enn at jeg drister meg på et bilde i dagens. Vis vedlegg 5866
Hehe, får håpe du får godt betalt for den fotojobben @FriksNå har du brukt den, så nå må du kjøpe den
Hehe, får håpe du får godt betalt for den fotojobben @Friks
Husk at det skal være inkl. Mva.Det var faktisk akuratt 210 000,- jeg hadde tenkt å fakturere!
I dag var det full anledning til å adressere klager fra muren og oppover i systemet, men jeg fant ut at jeg egentlig ikke hadde så mye å klage over.
Enig, @ProfessorPangloss, et svært interessant, historisk område selv om konflikten preger bybildet. Var på dagstur fra Hebron og rakk dessverre ikke å besøke Al Aqsa, men den lyste flott opp i bakgrunnen.Bodde noen hundre meter derfra en kort stund for atten (!) år siden. Et utrolig magisk og flott sted uansett hva man mener og tenker ellers om alt som skjer der nede. Er det mulig å komme seg opp til Al Aqsa moskeen nå for tiden?