Dagens klokke

IMG_3305.jpg
 
Men du bor vel hjemme hos mor og far? Da har man så å så ingen utgifter..

Bor hjemme ja. Men vis Henrik C er den samme som er på MoV, så kunne han hatt et flott ur vis ikke alt hadde gått til klær. (Jeg er ikke på diskusjon.no, men trykker innom av og til for å lese litt.)

Nok om det......

Breitlingen sitter fortsatt på. Venter på at jeg skal få hente-melding på Omegaen. Gleder meg til å se den med ny spenne og croco reim! :D

CIMG0966.jpg
 
Kanskje han liker klaer bedre enn klokker da? Kul klokke ndure, men makan til drittklubb du heier paa!! Sitter selv med breitlingen min paa armen. Legger ut bilde om noen timer naar jeg faar bagasjen min...
 
Kanskje han liker klaer bedre enn klokker da? Kul klokke ndure, men makan til drittklubb du heier paa!! Sitter selv med breitlingen min paa armen. Legger ut bilde om noen timer naar jeg faar bagasjen min...

Hæ? Drit klubb? Næææh.... Spør Rovers hvilken klubb som gjelder. ;)

TCCW: Nydelig klokke!!!!!!! :D
 
Bor hjemme ja. Men vis Henrik C er den samme som er på MoV, så kunne han hatt et flott ur vis ikke alt hadde gått til klær. (Jeg er ikke på diskusjon.no, men trykker innom av og til for å lese litt.)
Stemmer godt det. Har ikke helt nøyaktige tall, men har gått et eller annet beløp over 30.000 siste året (og student siden august), men det er ikke så veldig stort forbruk. Kunne nok fått meg en brukt Submariner for den prisen, men det hjelper ikke å ha en fin klokke hvis du ser ut som en boms ;)

Digger Exploreren Einar!
 
Endelig helg etter en lang arbeidsuke, da er det godt å roe ned med noe godt i glasset, hifi og klokker.

Klokke014.jpg


Klokke038.jpg


God helg!
 
I dag er det 11 år siden jeg ble Breitling eier :D

L1020202.jpg

L1020203.jpg

Likte ikke tallene første gang jeg så denne. Noen ting som du ikke liker med en gang har det med å vokse seg intenst fast på deg. Fantastisk klokke! Litt som med kassen på Doxa. Fra ??? til !!! på kort tid :D

L1000049.jpg


Tidlig hjem fra fest i dag. Noen oddinger gjorde stemningen høy i det fruen hanket meg inn pga tidlige plikter i morgen. Litt nerding her får veie opp. Speedyen måtte på lenke i dag pga anstendig klesdrakt. Har ikke likt den på lenke før, men må kanskje revurdere. Har i alle fall innsett at uansett hvor spesiell den hvite speedyen er, så må og skal en speedy være svart. Er på jakt. Tror ikke jeg kommer til å kvitte meg med denne uansett. Håper jeg har råd til å la være.