Dagens klokke

Hvor langt nede er du normalt, Frode?

Jeg pleier ikke normalt å være så fryktelig langt nede. Er normalt en glad gutt som ser positivt på livet ;)

Men, fra spøk til alvor. Normale feriedykk pleier å ligge på max 30 m. De fineste fargene er fra overflaten og ned til ca. 12 m. Det fineste marine livet er på dyp mellom 3 og 9 m.

Skal man under 20 m så bør det nesten være av en spesiell grunn. Et flott vrak etc. etc.

Frode
 
Deilig innevær og nybakte bananmuffins :)

Legger man til en Hydronaut, så kan dagen ikke bli bedre!

2011-02-25125041.jpg
 
50cb1c07-b252-e569.jpg

Vinterferie med Dominion med Barna. Da trengs det en beater.
Spikersuppa og konsert med Katzenjammer i kveld - mulig klokka kommer til bedre nyttet i folkekaoset der.
 
Åhh, nice! Si i fra om du blir lei av den. Skulle gjerne hatt en speedy fra mit fødselsår. Her går det i speedy 2008. Noen minutter igjen til ferie nå :D

Utrolig stilig Speedy du har på armen selv! :D
Tviler på at jeg går lei min, kjøpte den nettopp for å ha en Speedy fra mitt fødselsår. Denne går nok i arv til sønnen min...
 
Møter i Sverige hele uken. Kom hjem igår kveld og fant denne i posten:)
2ed493a1-c9fa-8d9f.jpg

2ed493a1-ca2b-6716.jpg

Lettere å holde ut nytt heldagsmøte med ny Ted Su aligator på håndleddet:)
 
Jeg kommer rett fra kontraktsmøte, er svimmel og trenger en Bowmore. Mer penger enn jeg liker å tenke på er borte. En bowmore til. En fantastisk hytte er klar for sommeren. Enda en Bowmore for å feire. Puh - yess:
DSC00253_2.jpg
 
Gratulerer med ny hytte morini! Sikkert litt som følelsen når du har kjøpt en litt for dyr ny klokke ganger X :mrgreen:

Her er vi etter hvert noen øl inn i ferie, og med ski-VM gående ble plutselig dette en god ide :eek::mrgreen::mrgreen:

L1000092.jpg
 
I love it, har litt lyst på en merker jeg, men har aldri prøvd en på hånden... En utrolig tøff klokke, kunne egentlig tenkt med en quartz Breitling.