Dagens klokke

20170307_173220-01.jpeg
 
IMG_4002.JPG


Mottok denne i posten i dag. Dropper unboxing og legger den rett her. Tror ikke jeg har opplevd mer bang for buck. Til prisen på nette 1200,- står ikke opplevd kvalitet tilbake for noe

Planen er å oppgradere til two-tone jubilee på kort sikt. Da blir den helt knall IMO
 
20170307_222701.jpg
Denne kom i posten fra Urmaker Otteren i dag. Nydelig klokke og satt veldig godt på hånden. Mitt første bekjentskap med Galactic 44, kjøpt usett og uprøvd.
Er superfornøyd!! Ikke for ruvende og meget høy kvalitetsfølelse. En keeper?:eek:

Hva synes dere? En modell man hører lite om, noe jeg synes er rart da dette er noe av det bedre jeg har hatt på hånden av Breitling, og et veldig stilig design med day/date. Pluss at den ikke oser bling :p
 
Vis vedlegg 32599 Denne kom i posten fra Urmaker Otteren i dag. Nydelig klokke og satt veldig godt på hånden. Mitt første bekjentskap med Galactic 44, kjøpt usett og uprøvd.
Er superfornøyd!! Ikke for ruvende og meget høy kvalitetsfølelse. En keeper?:eek:

Hva synes dere? En modell man hører lite om, noe jeg synes er rart da dette er noe av det bedre jeg har hatt på hånden av Breitling, og et veldig stilig design med day/date. Pluss at den ikke oser bling :p
Usedvanlig pen Breitling :cool: