Kan jeg spørre hvor mye en overhaling kom på? Har en helt lik en som trenger litt kjærlighet.Mitt første mekaniske ur (og faktisk det første armbåndsuret jeg kjøpte). Ga 1500-2000 for den I 2006, og har siden da brukt den veldig mye, og hatt en fulloverhaling på Leirvik, samt at jeg handlet inn original Fishbone.Vis vedlegg 66088
Kan jeg spørre hvor mye en overhaling kom på? Har en helt lik en som trenger litt kjærlighet.
I tillegg til dissVis vedlegg 66118 I tillegg til disse 2 dagens, har jeg også noen andre:
Lexus og Toyota ( limited edition ) .
Heuer 1550 SG
Arctic Truks (limited edition)
Nixon Blue serie og Adidas
@rakerholmFor at det ikke skal kræsje sånn i bildet ditt, tar jeg gjerne den Heueren for en fordelaktig pris
@rakerholm
det er par måneders gammel bilde , Heuer er ferdig overhalt og skal hente den i morgen
Har 2 stk Heuer men de er IKKE til salgs..De har kjempe stor affeksjons verdi for meg
HVIS , men bare HVIs blir vurdert solg da er @semmern først i koen for kjøp , så kommer @Ompalompa , osv
Jeg leste det andre innlegget ditt, så det forstår jeg veldig godt!
Jeg skrev det vel mest fordi jeg ikke var særlig imponert av de andre klokkene
Det finnes vel visse argumenter for å kjøpe Limited edition klokkene, alt etter interesse. Men en Nixon? Come on!!
Ta heller evt en Nixiewatch da!