- Medlem
- 22. nov. 2009
Det er fasinerende hvordan denne hobbyen virker på en. Her har du rimelig freshe ur i samlingen din forøvrig, men du har nå kjørt stødig med Tudoren siden du fikk den i hus (med forbehold at jeg ikke har gått glipp av noe, da jeg ikke følger såå godt med lengre). Jeg liker det. Og jeg liker Tudoren.Drømmeklokka:
Vis vedlegg 124187
Herlig klokke. Forstår godt at dette er en drømmeklokke for deg! Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg har vandret rundt med bare nye klokker i alle disse årene. Åpnet seg en ny verden for meg etter at vintage ble introdusert.Drømmeklokka:
Vis vedlegg 124187
Det er fasinerende hvordan denne hobbyen virker på en. Her har du rimelig freshe ur i samlingen din forøvrig, men du har nå kjørt stødig med Tudoren siden du fikk den i hus (med forbehold at jeg ikke har gått glipp av noe, da jeg ikke følger såå godt med lengre). Jeg liker det. Og jeg liker Tudoren.
@Preacher , det @Fredrik4628 saHerlig klokke. Forstår godt at dette er en drømmeklokke for deg! Jeg kan ikke forstå hvorfor jeg har vandret rundt med bare nye klokker i alle disse årene. Åpnet seg en ny verden for meg etter at vintage ble introdusert.