Dagens klokke

Årets sommerbeater på armen...;)

http://tapatalk.com/mu/536ca562-0f37-25be.jpg[IMG][/QUOTE]

Hadde en mistanke om at det var denne..!
Veldig greit ur til stranden, hagegraving og andre destruktive hobbyer. Men få den på en nato, gummien blir så klissete av solkrem. ;)

Spiller da ingen rolle om det er 40-års gave, thomaswi har noen gode poeng her, og han prøver bare å hjelpe.

Forstår ikke kritikken din, Mr. Jeg-spotter-en-fake-klokke-på-100m-avstand :confused:

Enig med Sponon. Relevante og godt begrunnete poeng fra en som bare vil hjelpe. Og som jeg forøvrig syntes opptrer korrekt og trår forsiktig her.

Om det er hold i påstanden vet jeg dessverre ingenting om.

Enig med Sponon. Relevante og godt begrunnete poeng fra en som bare vil hjelpe. Og som jeg forøvrig syntes opptrer korrekt og trår forsiktig her.

Om det er hold i påstanden vet jeg dessverre ingenting om.

Må nok si meg uenig med deg her, rousp (og Sponon). Jeg reagerte også på dette innlegget, spesielt siden klokken er en slik gave. For ikke å snakke om at mannen er helt ferskt medlem... Velkommen, liksom...

Man kan sende en pm om slikt, dersom man har noe å utsette.

Ja forresten... Velkommen Falx :)

Velkommen til forumet- gratulerer med 40 årsdag og ny klokke!

Mener ikke å fornærme hverken deg eller kona- men fikk dere papirer med og er sikker på at den er ekte? (Det er endel ting som ser litt underlig ut, men kan jo være bildet som gjør det, eller jeg som er overdetaljfokusert.. )

Du fornærmer hverken meg eller min kone B-) Og du er nok overdetaljfokusert og bildet som lyver litt. selvfølgelig følger det med sertifikat etc med klokken. og en svært iherdig bruker på dette forumet var med min kone og verifiserte. og han stoler jeg på . Og litt sunn fornuft har jeg vel selv også når det kommer til lureri og fanteri ;)

Må nok si meg uenig med deg her, rousp (og Sponon). Jeg reagerte også på dette innlegget, spesielt siden klokken er en slik gave. For ikke å snakke om at mannen er helt ferskt medlem... Velkommen, liksom...

Man kan sende en pm om slikt, dersom man har noe å utsette.

Ja forresten... Velkommen Falx :)

Og jeg er helt enig med deg, Jayeff, spesielt med tanke på at Frodo allerede tidligere i tråden bekreftet sin tilstedeværelse under kjøpet.

Gratulerer med vel overstått, Falx - og med et veldig flott og vaskekte ur :)

Og velkommen på Sonen!

Jada, jeg vet at det var samme klokke i går, men hva passer vel bedre enn litt orange oppi tåkeheimen...

002-2.jpg

Spiller da ingen rolle om det er 40-års gave, thomaswi har noen gode poeng her, og han prøver bare å hjelpe.

Forstår ikke kritikken din, Mr. Jeg-spotter-en-fake-klokke-på-100m-avstand :confused:

Er det noe jeg ikke liker, så er det krangling på forumer. Det er så slitsomt. For de drar seg så fort opp. Enig med Sponon, her.

Du fornærmer hverken meg eller min kone B-) Og du er nok overdetaljfokusert og bildet som lyver litt. selvfølgelig følger det med sertifikat etc med klokken. og en svært iherdig bruker på dette forumet var med min kone og verifiserte. og han stoler jeg på . Og litt sunn fornuft har jeg vel selv også når det kommer til lureri og fanteri ;)

Godt å høre- og takk for at du tar det i beste mening. Innser at det var dårlig dømmekraft å poste her i stedet for å sende deg en PM. Er hjemme i pappaperm om dagen så jeg skylder på lite søvn og "ammetåke" :)

Atter en gang gratulerer-

..og ettersom dette er "Dagens klokke" tråden:
En "fjern slektning" sier hei. (Ikke så ny og fin som din, men har da sin sjarm)

1680.jpg

Velkommen til forumet- gratulerer med 40 årsdag og ny klokke!

Mener ikke å fornærme hverken deg eller kona- men fikk dere papirer med og er sikker på at den er ekte? (Det er endel ting som ser litt underlig ut, men kan jo være bildet som gjør det, eller jeg som er overdetaljfokusert.. )

Uret ble kjøpt av Jonny, med boks, papirer og original kjøpskvittering. Jeg hjalp kona til Falx med kjøpet. Det ble også foretatt en "kjøpsservice" hos Alf Lie ifbm kjøpet.
Så antydningene bommer. Synes kanskje også de var litt utidige... egner seg kanskje bedre på Pm, som du selv sier.

Forøvrig gratulerer med sinnsykt lekker 1680!!

Uret ble kjøpt av Jonny, med boks, papirer og original kjøpskvittering. Jeg hjalp kona til Falx med kjøpet. Det ble også foretatt en "kjøpsservice" hos Alf Lie ifbm kjøpet.
Så antydningene bommer. Synes kanskje også de var litt utidige... egner seg kanskje bedre på Pm, som du selv sier.

Forøvrig gratulerer med sinnsykt lekker 1680!!

Du kan gjerne ta med kona mi til Jonny og hjelpe henne med et kjøp når jeg har bursdag :)
(Ønsker meg en grande sonnerie av noe slag, men tar det jeg får.) ;)

Doxa i dag igjen. Har lagt i ny farge i dekomptabellen. Nå ser den kanskje for ny og frisk ut? Tar litt tid å venne seg til forandringen, men de blir nok fort slitt og falmet tilbake til et nivå som kler klokken. Hvis noen andre har tenkt å ta en touch-up på Doxaen sin, så gi beskjed. Har funnet en enkel og sikker måte å gjøre det på.

L1000708.jpg

L1000707.jpg

Du kan gjerne ta med kona mi til Jonny og hjelpe henne med et kjøp når jeg har bursdag :)
(Ønsker meg en grande sonnerie av noe slag, men tar det jeg får.) ;)

Svært gjerne!!:D
Falx er meget heldig mann. Helt tydelig flax med valg av kone!:cool:

Gratulerer med lekker sak Mogens, ante meg at det var en slik på vei inn :)

Lykke til i kveld!