Dagens klokke

Morn morn folkens. Så ikke noe grunn til å bytte ut den fra i går. Er jo tross alt trukket opp nå.... :)

5886986710_d5058c681f_z.jpg

Mye pent som postes her og i andre tråder i det siste! Kjenner at kjøpelysten pirres...
Jeg leker pilot i dag.

1655edf0.jpg

Flott klokke Tobel, du er omega-frelst skjønner jeg ?

Ja, jeg er nok det. Med tre Omegaer i min lille samling er det vanskelig å være uenig. :)
Det er flere andre merker jeg også har et godt øye til men en god stund fremover må huslånet prioriteres. :(

Det er vel på tide at du også får deg en Speedmaster eller Seamaster snart?? :cool:

Lunsjutflugt med prøvekjøring av kollegas KTM Adventure 980. Herregud for et imponerende beist! For meg som til daglig kjører sykler som er omtrent like gamle som meg er det tydelig at det har vært litt utvikling de siste 40 år, selv om han nesten var umulig å riste av seg der han kjørte på min gamle Guzzi. Det var nytt for meg hvor ekstatisk moro man kan ha det på grusveier med 100 hk, et moderne chassis og knastedekk. Permasmile resten av dagen!

bilde-23.jpg

bilde-24.jpg

@Hermansen
Gratulerer med fin Seiko.

@Tobel
Den var flott! Ettersom jeg ble så betatt tar jeg meg den frihet å spørre om navn og alder, takk!

@Timebandit
Gratulerer så mye med dagen!
Maler du om veggene etter hvilken klokke du bruker? :)

Gammelt, men godt:

Dagens klokke er tilbake fra litt nødvendig helsestell hos Ossur Solheim:

4ee80f7b.jpg

Ny rem samt nytt originalt glass og c-spenne - synes dette kledde 54-åringen.

14-karats gullkasse og hammerautomatikk er vel ikke akkurat moderne features, men ikke desto mindre fint i mine øyne!