Dagens klokke

Lunsjutflugt med prøvekjøring av kollegas KTM Adventure 980. Herregud for et imponerende beist! For meg som til daglig kjører sykler som er omtrent like gamle som meg er det tydelig at det har vært litt utvikling de siste 40 år, selv om han nesten var umulig å riste av seg der han kjørte på min gamle Guzzi. Det var nytt for meg hvor ekstatisk moro man kan ha det på grusveier med 100 hk, et moderne chassis og knastedekk. Permasmile resten av dagen!

bilde-23.jpg

bilde-24.jpg

Nydelig Guzzi, nydelig 300.
Ser forøvrig bildet er tatt ikke langt fra hvor jeg holder til. Så snart jeg (endelig) får bilen tilbake fra lakk får vi ta et motorkjøretøy/klokke treff som nevnt så mange ganger før!

Har forøvrig ikke noe bilde av dagens, men har sportet Patek 5167 i Bergen by i dag. Latterlig fet klokke...!

@Tore: Takk for det!
@Ursa Major: Det må vi få til. Jeg ser frem til å se Meraken din. Jeg holder til rett over fjorden, men veistumpen på bildet er vel en av de få interessante veiene i det utvidede nærområdet mitt. Når savnet til sørvestlandet blir for stort er jeg derfor ofte å se der.
bilde-26.jpg

Der var Breitlingen på NATO, teller (presist) ned til ferie - samtidig som man leser seg opp før sommerens store høydepunkt: Tour de France.

God helg!

Det som startet som en tung dag, endte godt. Har netopp fått vite at noen ganske fantastiske, all inclusive billetter til Singapore GP er i boks :D
01072011773.jpg

Ikke dagens klokke - rett og slett fordi det ikke er særlig nettforbindelse i Juvsgrenda i Numedalen. ( i hvert fall ikke langt oppe i fjellheimen)
Fikk bekreftet at guttenSINN passet bra til litt røff jobbing i skogen:D

DSC08865.jpg

Pappa er entusiast, og mamma mente at vi var gale helt frem til hun fikk sin Explorer i pressang i høst. Så ja, vi er nok mer eller mindre entusiaster alle man :)