Dagens klokke

IMG_1825.jpeg

Ja, og at fargen er den samme som på skiva. Har alltid irritert meg over at det brukes sort eller hvit datohjul på omtrent alt, uansett farge på skiva.
Enig. BTW: Har du ladet lume under en UV-lykt eller en halogenpære, eller er lume på denne versjonen såpass god?

Den er ladet under halogenpære. Ellers er lume på denne klokka ikke noe å skryte av.
Takk for ærlig svar. :) Uansett, jeg liker denne modellen svært godt.BTW: Har du sommerfugllenken eller bestilte du lenken med microjusteringer (annen spenne). Ser det er to versjoner og man kan, hvis man vil, bestille med justeringsmuligheter for ca. 4-5K mer. Beklager alle spørsmålene, men hadde ikke stilt dem dersom denne modellen ikke fristet såpass som den gjør.

He, he, det går fint. 😀
Jeg har den gamle låsen og var innom Bjerke i dag for å bestille den nye med microjusteringen. Kort sagt, fikk ikke gjort noe som helst, fikk ikke vite noe som helst. De noterte min mail adressen og tlf så skulle "brand manager" ta kontakt med meg. Selger kunne ikke svare på noe som helst.

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen
He, he, det går fint. 😀
Jeg har den gamle låsen og var innom Bjerke i dag for å bestille den nye med microjusteringen. Kort sagt, fikk ikke gjort noe som helst, fikk ikke vite noe som helst. De noterte min mail adressen og tlf så skulle "brand manager" ta kontakt med meg. Selger kunne ikke svare på noe som helst.
Som WatchAdisor sa i en nylig YT-video: Make your AD call IWC and be enlightened. Your AD might not know that this option (another clasp) is actually offered. Her er "beviset":

Det artige er at hele denne komstruksjonen med egen foldespenne, gir ikke mer enn 5mm som en EasyLink på en e.g. Daytona. Den tekniske løsningen til IWC er pen men det snodige er at Rolex med Daytona gir like mye (5mm) i en langt mer skjult teknisk løsning. Anyway; jeg ville valgt IWC med 5mm justeringsmulighet fremfor sommerfugl-løsningen.

Redigert: