Dagens Panerai

DE1A2697-79E9-40E3-94AD-B4EB33DB3822.jpeg

• Liker
Reaksjoner: Hvermansen
:)
Dette bilde burde og postes her...

Kult bilde
Sant det... Will do! :)

• Liker
Reaksjoner: Oddemann
@Rune AB
Synes egentlig Pam 176 er ganske kjedelig, men du får fram det vakre i klokken. Får nesten lyst på en selv. Gratulerer.

Takk!
Tror det er det enkle uttrykket og de rene linjene som tiltrekker meg. Også er den det den er, en toolwatch, med kun børstede overflater og god robusthet. Jeg også tenkte at den kanskje var litt kjedelig og ville egentlig ha en 177 for å få litt mer aktivitet på skiven, men tror denne kommer til å gjøre jobben.

Kult bilde @Hvermansen :cool:
Liker slike «spotted»-bilder. Tommel opp! Får frem litt mer den reelle størrelsen på 372. Virker ofte veldig stor på wristshots.
Mange takk!! Og, enig! Det er jo ingen liten klokke, men heller ingen hesteklokke. Jeg har i perioder tidligere følt den var for stor, det føler jeg ikke lenger. 372 er helt fantastisk og helt klart min favoritt-Panerai.

Takk!
Tror det er det enkle uttrykket og de rene linjene som tiltrekker meg. Også er den det den er, en toolwatch, med kun børstede overflater og god robusthet. Jeg også tenkte at den kanskje var litt kjedelig og ville egentlig ha en 177 for å få litt mer aktivitet på skiven, men tror denne kommer til å gjøre jobben.
70DD1F97-9B91-48B4-B722-6E865B7DF588.jpeg

177 er ganske ok;)