The one and only. StillEn klassisk mixup der altså,,,
Men da er det bare en «Rune» og en 249 i landet (som vi vet om i alle fall),,,
The one and only. StillEn klassisk mixup der altså,,,
Men da er det bare en «Rune» og en 249 i landet (som vi vet om i alle fall),,,
Dette bilde burde og postes her...
Sant det... Will do!
Dette bilde burde og postes her...
Post dine beste Panerai/reim kombinasjoner her
Noe av det kuleste med Panerai i mine øyne er å finne nye reimer, som passer klokka godt. Synes vi trenger en tråd der ulike reimer kan vises frem. Oppfordrer til mange bilder av både OEM og customreimer! Jeg begynner med denne fra Mays Berlin. Veldig myk og behagelig.www.tidssonen.no
Kult bilde
@Rune AB
Synes egentlig Pam 176 er ganske kjedelig, men du får fram det vakre i klokken. Får nesten lyst på en selv. Gratulerer.
Mange takk!! Og, enig! Det er jo ingen liten klokke, men heller ingen hesteklokke. Jeg har i perioder tidligere følt den var for stor, det føler jeg ikke lenger. 372 er helt fantastisk og helt klart min favoritt-Panerai.Kult bilde @Hvermansen
Liker slike «spotted»-bilder. Tommel opp! Får frem litt mer den reelle størrelsen på 372. Virker ofte veldig stor på wristshots.
Takk!
Tror det er det enkle uttrykket og de rene linjene som tiltrekker meg. Også er den det den er, en toolwatch, med kun børstede overflater og god robusthet. Jeg også tenkte at den kanskje var litt kjedelig og ville egentlig ha en 177 for å få litt mer aktivitet på skiven, men tror denne kommer til å gjøre jobben.