Dagens Panerai

B37647D7-CD60-4973-98F7-8EE0957D2855.jpeg

Gratulerer @hagsve
127 er flott! Det var min drømme Panerai for mange år siden, men helt umulig og uoppnåelig å få tak i. Tror faktisk jeg har testet og prøvd den du har, en gang.
Uansett, kos deg med den.

Gratulerer @hagsve
127 er flott! Det var min drømme Panerai for mange år siden, men helt umulig og uoppnåelig å få tak i. Tror faktisk jeg har testet og prøvd den du har, en gang.
Uansett, kos deg med den.

Takk for det. Jeg er vanvittig fornøyd. En fantastisk kjøpsprosess og et helt fantastisk ur. Kunne ikke blitt bedre, og utrolig st det lot seg gjøre å få tak i en i Norge

Takk for det. Jeg er vanvittig fornøyd. En fantastisk kjøpsprosess og et helt fantastisk ur. Kunne ikke blitt bedre, og utrolig st det lot seg gjøre å få tak i en i Norge
He he, du har jo støvsugd Norge for samlerverdige Pams. Først mine 3 og nå @Dr. Fiddy (kanskje bytte brukernavn) sin 127. Du er jo helt sjuk:mrgreen:

He he, du har jo støvsugd Norge for samlerverdige Pams. Først mine 3 og nå @Dr. Fiddy (kanskje bytte brukernavn) sin 127. Du er jo helt sjuk:mrgreen:
Hahaha..Nå er det bare Doktor igjen.

Jeg er inne i en lidelse, forøvrig noe jeg beskylder deg for, og har aldri hatt det bedre. Jeg, som kun skulle få has på 721, og selge de to andre... Nope. De blir. Jeg digger dem, og de utfyller hverandre perfekt. Nå venter jeg bare på neste mulighet. Vrien den også, siden @Rune AB vil tviholde på skjønnheten, men som han også nevner; det er det eneste jeg føler jeg mangler. Og en til Diver, og...... nei, nå må jeg gi meg

• Haha
Reaksjoner: Run AC og Gin