Ja, er veldig fornøyd!Det håper jeg det blir. Særdeles fotogen den der
Ja, er veldig fornøyd!Det håper jeg det blir. Særdeles fotogen den der
Grattis! Den er den eneste av mine tidligere Pam’s som jeg av og til savner.
Takk! Ja, det er en helt spesiell modell.Grattis! Den er den eneste av mine tidligere Pam’s som jeg av og til savner.
Hva skjedde med interessen for Panerai? Du var jo Mr. Panerai her inne lenge.Grattis! Den er den eneste av mine tidligere Pam’s som jeg av og til savner.
Ingen skam å snu, @Gin. Miljøet trener en ressurs som deg!Grattis! Den er den eneste av mine tidligere Pam’s som jeg av og til savner.
Gratulerer! En imponerende samling du nå har bygget opp. Hadde vært morsomt å sett et "familiebilde".Dagens, om ikke mitt livs. Nå blir det ingen flere krumspring. I 2020. Jeg er så fornøyd at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne
Jeg heller sterkt til å gi deg en stor del av skylden for galskapen, @Gin . Har involvert fruen også, så hun får en overraskelse på torsdag. En 904 fra Bjerke(som jeg antar byttes i 755 pga størrelsen).249 havner sammen med den under treet. Måtte bare ta en sneakpeak før innpakking, og jeg digger denGratulerer! En imponerende samling du nå har bygget opp. Hadde vært morsomt å sett et "familiebilde".
Ojjj! 911 er ikke dagligdags her hjemme, grattis!
Tusen takk!Ojjj! 911 er ikke dagligdags her hjemme, grattis!
Gratulerer så mye med strøken PAM.Tusen takk! Vis vedlegg 226809