S
Jeg venter også på pakke fra Barton. 35 dager siden den ble sendt på billigste vis. I pakken er det blant annet sailcloth, så håper kvaliteten er god.Håper da virkelig ikke det da jeg har en mellomstor pakke på vei fra Barton også
Var litt kjip og valgte billigste shipping, og har nå ventet 41 dager uten å motta pakke eller noen sporing som virker. Om jeg ikke har pakken innen 10/10 så skulle Barten sjekke det opp.
Ser jo desverre ikke ut til å være veldig god kvalitet Vil kanskje hjelpe på å bruke en foldespenne?Status etter ca. 5 dagers bruk. Kanvas.
Vis vedlegg 215944
Er det noen som har efaring med Barton sine sailcloth-reimer?
Leser en del tilbakemeldinger fra kunder som beskriver løse tråder (fraying), slik som på @West sin reim ovenfor. Liker godt utseende til sailcloth-reimer, men liker ikke så godt om de går i oppløsning etter kort tid.
Ja, det bekrefter vel etterhvert inntrykket jeg desverre har fått av Barton sine sailcloth. Sendte for øvrig Barton en epost for noen dager siden, hvor jeg spurte om disse negative opplevelsene. Har enda ikke fått tilbakemelding.Vis vedlegg 215954
5-10 ganger brukt. For meg ble den også for stiv.
Vi bestilte vel omtrent samtidig. Mine fikk jeg hentet ut i går, men da hadde de ankommet post i butikk 25 september uten at posten har evnet å gi meg beskjed.. I går fikk jeg det som skulle være tredje gangs varsling i posten. Har aldri sett noe til de 2 første..Var litt kjip og valgte billigste shipping, og har nå ventet 41 dager uten å motta pakke eller noen sporing som virker. Om jeg ikke har pakken innen 10/10 så skulle Barten sjekke det opp.
Molequin har jeg god erfaring med!Noen som har prøvd reimer fra både Molequin og Delugs straps? Hvem anbefaler dere?
Svarer meg selvJa, det bekrefter vel etterhvert inntrykket jeg desverre har fått av Barton sine sailcloth. Sendte for øvrig Barton en epost for noen dager siden, hvor jeg spurte om disse negative opplevelsene. Har enda ikke fått tilbakemelding.