Fy faen så misunnelig jeg blir!Weston GolfVis vedlegg 202550
Har et lekkert vintage par i sort Russian Calf som er for store for meg...Fy faen så misunnelig jeg blir!
Kunne vært interessert hvis det er ny vintage! Foretrekker å få på min egen patina, og for å være ærlig har jeg for mye sko alleredeHar et lekkert vintage par i sort Russian Calf som er for store for meg...
Jeg ville jo først og fremst sjekket hvordan disse er å såle om og evt kostnader med det. Såle ryker uansett på et eller annet tidspunkt.Vurderer stadig å kjøpe meg et par med Ecco Vitrus Mondial (versjonen med double monk strap, se bilde under). Ser disse er priset til 3100kr, som for meg er en hel haug med penger for et par med sko - så for dere mer bevandrede (pun intended) enn meg: er disse verdt prisen? Er det evt noe annet (opp til ca samme prisklasse, og i hvert fall minst like god kvalitet) jeg burde sjekke? Netthandel er dessverre ikke aktuelt - sko til såpass mye penger må prøves fysisk på beina før pengene flyr.
Vis vedlegg 212057
Vurderer stadig å kjøpe meg et par med Ecco Vitrus Mondial (versjonen med double monk strap, se bilde under). Ser disse er priset til 3100kr, som for meg er en hel haug med penger for et par med sko - så for dere mer bevandrede (pun intended) enn meg: er disse verdt prisen? Er det evt noe annet (opp til ca samme prisklasse, og i hvert fall minst like god kvalitet) jeg burde sjekke? Netthandel er dessverre ikke aktuelt - sko til såpass mye penger må prøves fysisk på beina før pengene flyr.
Vis vedlegg 212057
Til den prisen kan du få deg et par Carlos Santos.
I'll second that. Har allerede innkjøpt to par CS på kort tid, og er forbløffet over den høye kvaliteten til prisen. Pent håndverk, bedre enn mye jeg har hatt fra Loake og Barker.