Er det crepe såle på de?
Det der er griselekkert!Rolex sport stål? Lengre ventelister på disse: Alden Indy Cigar Shell Cordovan..
Vis vedlegg 217228Vis vedlegg 217229Vis vedlegg 217230
Har du startet butikk? Synes jeg husker deg fra ODV - har du gitt opp ingeniørvirksomheten?Det der er griselekkert!
Nå blitt Alden forhandler selv, og hvis jeg får muligheten til å bestille noe brunt blir det noe lignende
Har startet en nettbutikk med litt bestillinger og sånn fra rundt omkring i verden. Ingeniørvirksomheten er altfor morsom til å gi opp Et lite sideprosjekt.Har du startet butikk? Synes jeg husker deg fra ODV - har du gitt opp ingeniørvirksomheten?
Nei, jeg hadde en svensk sjef som fungerte ytterst dårlig (P.P. om du husker ham), så jeg stakk til grønnere gress.Har startet en nettbutikk med litt bestillinger og sånn fra rundt omkring i verden. Ingeniørvirksomheten er altfor morsom til å gi opp Et lite sideprosjekt.
Er du fortsatt i ODV?
Kommer snart. Er lite produkter da. Kommer til å bli basert på ordre til å begynne med (group orders/MTOs). Mye spennende fra Edward Green, og presenterer flere leverandører fortløpende.Nei, jeg hadde en svensk sjef som fungerte ytterst dårlig (P.P. om du husker ham), så jeg stakk til grønnere gress.
Link til nettbutikk???
Lekkert! Kunne tenke meg et par sånne en dag.Noe jeg ser på som enda mer spennende enn å pakke ut nye sko er å pakke ut godt brukte sko som har fått seg en tur hos en master av en skomaker. Disse 180 i alligator har fått nye såler og er klare for 20 nye år.
Vis vedlegg 217449Vis vedlegg 217450Vis vedlegg 217451Vis vedlegg 217452Vis vedlegg 217453Vis vedlegg 217454Vis vedlegg 217455Vis vedlegg 217456
Dette er spennende! Dette vil jeg høre mer om. Send eller post gjerne en link hvor vi kan lese litt om dette når det er klartKommer snart. Er lite produkter da. Kommer til å bli basert på ordre til å begynne med (group orders/MTOs). Mye spennende fra Edward Green, og presenterer flere leverandører fortløpende.
Har en shop in shop hos gode venner. Quy & Co og Essential Articles på løkka, Markveien 28. Er noen Alden samples der, og skaffer modeller jeg ikke har kjapt. Kommer stock dit i løpet av en uke eller to, og har mange som vil bestille. Tydelig at folk vil ha et nytt alternativ. Jeg satser utelukkende på det jeg selv ser på som high-end.
Noe jeg ser på som enda mer spennende enn å pakke ut nye sko er å pakke ut godt brukte sko som har fått seg en tur hos en master av en skomaker. Disse 180 i alligator har fått nye såler og er klare for 20 nye år.
Vis vedlegg 217449Vis vedlegg 217450Vis vedlegg 217451Vis vedlegg 217452Vis vedlegg 217453Vis vedlegg 217454Vis vedlegg 217455Vis vedlegg 217456
Dette her er fete saker! Helt gromt!Rolex sport stål? Lengre ventelister på disse: Alden Indy Cigar Shell Cordovan..
Vis vedlegg 217228Vis vedlegg 217229Vis vedlegg 217230
Skal gjøre det! Setter opp en group order for en heftig Dover i et skinn Edward Green ikke har brukt før (men har selv erfaring med det fra andre leverandører).Dette er spennende! Dette vil jeg høre mer om. Send eller post gjerne en link hvor vi kan lese litt om dette når det er klart
Første sko er online nå. Cordovan fra EG koster litt, men er fortsatt en bestilling ex mva tilgjengelig for en hyggelig rabatt på nesten 5000 kroner.Dette er spennende! Dette vil jeg høre mer om. Send eller post gjerne en link hvor vi kan lese litt om dette når det er klart