Ja helt enig det! Syntes det er veldig gledelig og kult at vi har et slikt tilbud i lille Oslo. Har selv benyttet meg av @stefanravnanger sine tjenester og det leveres hver gang! Både på nydelige produkter og råd/veiledning for å nettopp finne riktig sko med riktig passformEr vel bare å gi @stefanravnanger stående applaus?
Er vel bare å gi @stefanravnanger stående applaus?
Ja helt enig det! Syntes det er veldig gledelig og kult at vi har et slikt tilbud i lille Oslo. Har selv benyttet meg av @stefanravnanger sine tjenester og det leveres hver gang! Både på nydelige produkter og råd/veiledning for å nettopp finne riktig sko med riktig passform
Var keen på LL Bean jeg og, men traff samme utfordring som deg. Nærmeste jeg fant i Norge var Sorel Cheyanne II. De er gode og varme, supre å gå tur i, må si jeg er veldig fornøyd!Er du fornøyd med disse? (antar det er LL Bean). Vurderer å bestille noen forede til kalde og våte dager, men er vel ingen i Norge som selger så man får prøvd de på forhånd.
Var keen på LL Bean jeg og, men traff samme utfordring som deg. Nærmeste jeg fant i Norge var Sorel Cheyanne II. De er gode og varme, supre å gå tur i, må si jeg er veldig fornøyd!
Vis vedlegg 273366
Mer enn godt nok imo. Har ikke gått på glattisen med de siden i fjor (og husker ikke akkurat hvordan de var da), men de har fungert utmerket på det føret vi har hatt i Oslo de siste ukeneDe ser glatte ut, hvordan opplever du grepet på de?
Mer enn godt nok imo. Har ikke gått på glattisen med de siden i fjor (og husker ikke akkurat hvordan de var da), men de har fungert utmerket på det føret vi har hatt i Oslo de siste ukene
Plumpa uti 15 cm isvann her forleden. Tørr og fin. Heldigvis!
Blir snart lettere fottøy nå jaEtter uker med vær som har gjort at jeg har benyttet fett på støvlene var det endelig digg med litt shine igjen
Vis vedlegg 277875