S
Ligner veldig på dem:
Astorflex Dukeflex Desert Boot Khaki Suede hos CareOfCarl.no
Chukka boots med signatursålen i crepe fra Astorflex. Produsert i fabrikken i Mantova, Italia, der man fokuserer på bærekraftig produksjon. Et område der noen av kanskje verdens første chukka boots ble produsert på begynnelsen av 1900-tallet.www.careofcarl.no
jeg digger denne comboen.Drake’s Crosby er min favoritt for øyeblikket. Dette paret har vært med på alt fra tur i Etiopias nasjonalparker og Blå til casual dress og banekjøring.
Vis vedlegg 175721
jeg digger denne comboen.
( minner meg om noe men kommer ikke på det)
edit: jeg fant! ( Michel Barnes fra Arthur & Fox).
Ser at flere av de som poster i denne tråden trenger et lite kurs i hvordan gjøre "bar lacing" på en litt penere måte enn hvordan skoene kommer fra butikken.Loake 1880
Vis vedlegg 176458
Haha, får se om jeg får ånden over meg en gang, men skal ærlig innrømme at slik det kommer fra fabrikken ser helt ok ut for megSer at flere av de som poster i denne tråden trenger et lite kurs i hvordan gjøre "bar lacing" på en litt penere måte enn hvordan skoene kommer fra butikken.
Og det gjelder ikke bare deg @PippenStraight Bar Lacing
Tutorial for Straight Bar Lacing, in which the shoelaces run straight across on the outside and straight up on the inside.www.fieggen.com
Hmm... The Berluti KnotSer at flere av de som poster i denne tråden trenger et lite kurs i hvordan gjøre "bar lacing" på en litt penere måte enn hvordan skoene kommer fra butikken.
Og det gjelder ikke bare deg @PippenStraight Bar Lacing
Tutorial for Straight Bar Lacing, in which the shoelaces run straight across on the outside and straight up on the inside.www.fieggen.com
Kom du til å bruke litt tid på den siden?Hmm... The Berluti Knot