Oddemann
Støttemedlem
Digger Double Monk. Men ser ikke mange som har det? Noe eg ikke forstår? Er jo SÅ kult/stilmessig...Vilalta.
Vis vedlegg 180925
Kule sko! Gode å gå i?
Digger Double Monk. Men ser ikke mange som har det? Noe eg ikke forstår? Er jo SÅ kult/stilmessig...
Digger Double Monk. Men ser ikke mange som har det? Noe eg ikke forstår? Er jo SÅ kult/stilmessig...
Da har det kanskje noe med lokasjon å gjere. Østlandet vs Vestlandet...Jeg ser da stadig Double Monks? Derimot, så ser jeg veldig sjeldent Single Monks. Stor fan av begge. Single Monken er nok hakket mer elegant med sin lange silhuett.
Jeg bor på Østlandet. Ser det fra tid til annen, men vil ikke kalle det vanlig.Da har det kanskje noe med lokasjon å gjere. Østlandet vs Vestlandet...
Jeg digger også double monkstraps, og lurer på det samme.. Mulig det blir en sånn greie at fordi det er få som har det, så vil man ikke stikke seg ut og bli sett på som en jålebukk?
Jeg har hatt C&J Lowndes på ønskelista lenge... Sett litt på Loake sine ulike varianter også, men C&J sine med gummisåle har akkurat riktig farge og form...