Usikker på hvor godt Gucci er likt her inne, men fikk endelig litt tid med disse mens dama kikket i klesbutikker på Granca
Vis vedlegg 310184
Vet ikke om det var til meg du skrev denne kommentaren, menBruk 'no show'-sokker med de, så varer de enda lenger.
Verd å prøve disse hvis ikke du har dem fra før, de synes ikke i noen sko jeg har: https://www.zalando.no/calvin-klein...ck-unisex-ankelsokker-sand-c1181000g-b11.htmlVet ikke om det var til meg du skrev denne kommentaren, men
Jeg har prøvd alle slags "no-show" sokker i disse loaferne, men ingen sokker som jeg har funnet er lave nok over vristen til å ikke vise. Tips mottas med takk!
Vet ikke om det var til meg du skrev denne kommentaren, men
Jeg har prøvd alle slags "no-show" sokker i disse loaferne, men ingen sokker som jeg har funnet er lave nok over vristen til å ikke vise. Tips mottas med takk!
Hvor får du tak i low cut? Finnet kun medium jeg.Disse i medium eller low cut er supre. Jeg bruker low cut og de vises ikke i hverken tassel loafers eller seilersko. Kvaliteten hos Falke er også veldig god.
Falke Step In Box Loafer Sock Nature hos CareOfCarl.no
Sokker fra Falke. Stor åpning til foten slik at sokken ikke vises dersom du bruker lave sko. Behandlet med silikon på hælen for at sokkene skal sitte bedre på foten.www.careofcarl.no
Hvor får du tak i low cut? Finnet kun medium jeg.