Dagens småprat

No problemo ! Kan begge dager !

Lyn :?: :?: :?:
Glimt :roll: :?: :roll:

Kem tok serie-gulle' ifjor og kem e' laget i mitt hjerte ?? Eg bare spør !!

Hmmmmm....

Hvem var det som slo... Brann 2-4 i Cupen 1993?
For en dag på Brann stadion!
Min eneste der.

Æ bare spør ;)

Hallo karer! Jeg er litt klar for å bli med. Må bare sjekke ut i forhold til fammen.

Foreslår forøvrig at vi prøver å holde GTG praten i den opprinnelige GTG tråden slik at det blir lettere for alle å holde oversikten :)

Hei. Om dere er på utkikk etter en restaurant å ha møte på kan jeg anbefale Nipponart. Hvis dere liker japansk mat vel å merke. Der får man VIP-rom uten ekstra kostnader (om man er >4). Maten er billig og god :D Har vært dere flere ganger og har bare gode ting å si om stedet.

Mvh
Sander

Takk for forslaget! Klart noe å sjekke ut nærmere.

All diskusjon rundt detaljer angående GTGen vil nå foregå i en egen forumkategori som er synlig for medlemmer som har meldt sin deltakelse via epost.

Anmoder alle forumbrukere å "verve" flere brukere. Også dem som bare går i tanker om å gå til innkjøp av en "skikkelig" klokke.
Skal forumet holde seg levedyktig, sier "forstå-seg-påere" at det bør minimum være ca 80-90 brukere.... :roll:
Da har vi et lite stykke igjen, eller :?:

Dette kan bety at GTG også kan være et viktig element i byggingen av et levedyktig forum.

Du har selvsagt helt rett. som jeg har oppfordret til tidligere er det bare å spre ordet om Tidssonen videre.

Selv har jeg også vært så freidig å sende et par emails til selgere av spesielle klokker på Finn.no. :D

Vil igjen oppfordre alle som ikke har meldt sin deltakelse på Tidssonen GTG om å gjøre dette :)
Liste over foreløpig påmeldte ligger i annonseposten øverst i alle forumene.

De som har lyst til å være må på et hyggelig treff må sende en epost til administrator@gmail.com

Anmoder alle forumbrukere å "verve" flere brukere. Også dem som bare går i tanker om å gå til innkjøp av en "skikkelig" klokke.
Skal forumet holde seg levedyktig, sier "forstå-seg-påere" at det bør minimum være ca 80-90 brukere.... :roll:
Da har vi et lite stykke igjen, eller :?:

Dette kan bety at GTG også kan være et viktig element i byggingen av et levedyktig forum.
He he....ser ut som du/dere lyktes. Takk for at du holdt 'trykket' oppe.

Mvh
Timebandit.

Kudos Brio (og Juice selvsagt)! Du var for øvrig tema for et spørsmål i quizen på jule-GTG: "Hvilken bruker hadde flest poster etter forumets første leveår?" ;)