Ikke ofte jeg kommenterer her lenger- men slik overtredelse må bare stilpolitiet kommentere... det er IKKE greit på noen måte å ha nike swoosh logo under disse. Her skal du ha no logo sokker. Alternativt er det lov med og oppmuntres til å bruke sterke kontrastfarger på ankelsokkerBalenciaga Race Runners
Vis vedlegg 43922
Det er såpass mye å like her; historien, designet og valgmulighetene. Gazelle har blitt min favoritt.Classics...
Vis vedlegg 56042
www.adidas.no har omtrent alle modeller opp til 491/3 og størrelsen til adidas er normal, så 491/3 burde holde for de fleste...Synd ikke Adidas er mulig å skaffe i store størrelser. Sist jeg har vært på jakt har de gjerne stoppet på 45, noe som tilsvarer rundt 43 i andre sko etter min erfaring.
Hadde et par i 47 en gang. De passet.
www.adidas.no har omtrent alle modeller opp til 491/3 og størrelsen til adidas er normal, så 491/3 burde holde for de fleste...
Jeg bruker normalt størrelse 40 i de fleste merker. Men Adidas må jeg ha 41-og-en-tredjedel. Så Adidas er definitivt små i størrelsene. Kjekt å vite ved bestilling på nett hvis du ikke har funnet "din" Adidasstørrelse enda.