Boost er et helt fantastisk sålemateriale, enten det gjelder sneakers eller løpesko! Debuterte i halvmaraton (Oslo) i fjor med Adizero Boston 6, og følte de løp av seg sjæl. Tiden 1:36 er det vel nesten lov å skryte litt av også? Etter det har det blitt 3-4 par med NMD-varianter, som er for myke til løping, men jøye meg så behagelige til hverdagsbruk.Anbefaler absolutt å prøve ut NMD/Ultra Boost/Yeezy. Eller boost sålen er vel egentlig hovedpoenget.
Faren min på litt over 50 syns de er kjempebehagelig, og han har problemer med kneet etter at korsbåndet røk.
Hvordan er komforten på Hamburg sammenlignet med Gazelle - mtp. smalhet / høyde på vristen og stivhet i sålen?
Jeg har egentlig bare hatt dem på foten en gang. Men jeg syns de er ganske sammenlignbare.Hvordan er komforten på Hamburg sammenlignet med Gazelle - mtp. smalhet / høyde på vristen og stivhet i sålen?
Knirkesåle er det på mine hvert fall.
Jeg er litt anal på å rengjøre med tannbørste, men har aldri massert bort knirk.Samme her (Gazelle), men gikk systematisk tilverks - og all knirking er borte med litt masering med skokrem / fett på noen få plasser.
Jeg tenkte mer på knirkingen mellom leppa og skinnet til skosnørene.Jeg er litt anal på å rengjøre med tannbørste, men har aldri massert bort knirk.
Foretrekker definitivt gum sole, mot den hvite skiten på Gazelle.
Ah, det har jeg egentlig aldri tenkt noe på.Jeg tenkte mer på knirkingen mellom leppa og skinnet til skosnørene.