chrbir
Støttemedlem
Tørket frukt, plommer og aprikoser er det første som slår meg + karamell. Søt, men nok syre til at det ikke blir for mye. Jeg synes det minner om en gammel Madeira, men søtere og kanskje mindre syrlig enn de jeg har smakt derfra.Fortell gjerne litt om denne. Jeg fartet av gårde og kjøpte en 1973. Aldri smakt rivesaltes, men forstår man må være rask før det er for sent.
En kasse av denne,takk.Duket for fest
Prøvd den to-tre ganger. Like ille hver gang.
Nå prøver jeg en siste gang. Dette etter å ha latt den luftes i flere timer.
Næææ. Fatter ikke hypen.
Vis vedlegg 257495
Hahaha.
Hvordan er denne blitt en hype? Hæ hæ HÆ!?
Smakte denne selv for et par uker siden.
Å fy faan for noe kjipt skvip.
WordPrøvd den to-tre ganger. Like ille hver gang.
Nå prøver jeg en siste gang. Dette etter å ha latt den luftes i flere timer.
Næææ. Fatter ikke hypen.
Vis vedlegg 257495
Noen som vet om Krug 08 er utsolgt eller ikke lansert enda?
Har fått litt sprikende svar typ «kommer i september» og «finnes ingen 08 vintage»
Takk for tips @sunshine - noen flasker bestilt til testing.
Kveldens er en sørafrikansk chenin blanc som har fått gode anmeldelser. Litt utenfor mine preferanser, og den hadde kanskje kommer bedre til sin rett til mat, men likevel nydelig til terassekos.
Vis vedlegg 257620
Denne drakk vi til et par av rettene på Galt for halvannet år siden. Husker ikke om det var 2019, men minnes den som god til maten i alle fall.Takk for tips @sunshine - noen flasker bestilt til testing.
Kveldens er en sørafrikansk chenin blanc som har fått gode anmeldelser. Litt utenfor mine preferanser, og den hadde kanskje kommer bedre til sin rett til mat, men likevel nydelig til terassekos.
Vis vedlegg 257620