Hørt mye om at dette skal være en bra rosévin. Det ble en kjapp runde rundt på div. pol for å sikre noen flasker til feriestart i dag, men de ble fortløpende utsolgt. Nærmest "Rolex-tilstander" jo Ser fram til en test i kveld!
Vis vedlegg 289925
Absolutt verdt prisen etter min mening. God fylde og lengde, fruktig med passe syre. Kjørte den uten mat og den funker veldig bra til det. Sikkert like god til passende (lett) mat? Synes den kan minne litt om Wongravens senza compromesso (også 100 % nebbiolo), men holder kanskje en knapp på Wongravens rosévin - den er enda fyldigere etter min smak. Men jeg er ingen ekspert på området, jeg bare liker gode viner. Tror jeg må ta en ny pol-runde i morgen for å sikre litt brygg fra Wongraven! Ingen fan av musikken hans, men har desto større sans for fyren, hans vinproduksjon og smak i bilerSpent på å høre hva du synes. Prøvde denne for noen år siden - til stor skuffelse. Kan ha vært uflaks med flasken. Har ikke prøvd siden.
Jøss. De hadde sikkert 100 flasker der jeg henta bestilling. Kjøpte 1 for å smake. Er den no god a?Hørt mye om at dette skal være en bra rosévin. Det ble en kjapp runde rundt på div. pol for å sikre noen flasker til feriestart i dag, men de ble fortløpende utsolgt. Nærmest "Rolex-tilstander" jo Ser fram til en test i kveld!
Vis vedlegg 289925
Bollinger NV, ingen utpreget drittsmak av denne!
Men hva er det på korken? Kjennes ut som små saltkorn, men er blanke som glass.
Vis vedlegg 290126
Bollinger NV, ingen utpreget drittsmak av denne!
Men hva er det på korken? Kjennes ut som små saltkorn, men er blanke som glass.
Vis vedlegg 290126
Gleder meg til å smake! Hva spiste du til?Vis vedlegg 290528
Denne er jeg sikker på at jeg kunne gitt små barn som juice, og det hadde gått rett ned.
Harumaki med vietnamesisk krydret bbq. Den kom dog litt sent på bordet, så ble mer med brownie enn bbqGleder meg til å smake! Hva spiste du til?