Redigert:
Tignanello er fantastisk. Smakte den sammen med Sassicaia og Guado al Tasso, alle 2006. Har ikke smakt Col D' Orcia 2007, men har noen flasker av den liggende. Er det i nærheten av '04-årgangen blir jeg veldig glad. 2007 er jo et fantastisk år for brunelloer.
Tignanello´n trenger noen år i skapet tror jeg får den når toppen, 2010 er litt tidlig enda for en slik vin Fikk kjøpt en halvflaske Col D' Orcia 2006, den var ikke så dum! Gleder meg til å prøve 2007 til et godt måltid Har du noen gode kjøp å anbefale på polet nå @iveland ? Noe godsaker man burde plukke opp? En vakker dag skal en ordentlig kjeller bygges, dette er drømmen:
Enig, @GrandCarrera! Én vakker dag...
Mye godt på polet om dagen. Her er noen av mine siste innkjøp som har vært rimelig fantastiske
Occhipinti Frappato 2011, frisk og fruktig sak fra Sicilia. Produsent ruller opp som en sterkt kandidat til drømmedamen
https://www.google.com/search?gs_rn=25&gs_ri=psy-ab&tok=wS_NRQyv4NREI9dGMGKnZg&pq=occhipinti&cp=18&gs_id=1i&xhr=t&q=arianna+occhipinti&client=safari&rls=en&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.50723672,d.bGE&biw=2059&bih=1304&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=pKEMUsDHMsqi4gS2koCIBg
Patrice Rion Côte de Nuits Villages 2010, Nydelig burgunder.
Dom. Huet Le Haut-Lieu Demi-Sec 2007, Chenin Blanc fra himmelen!
Girardin Volnay Vieilles Vignes 2005, er utrolig svak for burgundere fra 2005, en utrolig bra årgang. Vet at de har noen igjen av denne på polet – et must til høstens kjøtt.
Min var deilig. Tung men veldig smooth. Deilig å vite at 2008 av denne fortsatt ligger å venter
Nettopp blitt positivt overrasket over en for meg til i dag uprøvd, men også rimelig vin: Sigurd Wongraven sin Alleanza. Skal ikke skryte på meg vinkunnskaper jeg ikke har, men dette må da være et godt kjøp???