Hei
Vet ikke hvor stativet er kjøpt, det fulgte med huset her
Men skal sjekke senere i dag om det står produksjonsnavn eller lignende på det.
Stativet er forøvrig veldig stødig og det matcher alle flasker jeg har hatt liggende i det.
Skulle jeg komplimentert med noe måtte det vært en mini stativ til magnum.
Noen tips her?
Eller, du kan kjøpe do-it-yourself-systemer som dette; kostet meg rundt 20K. Uten innhold naturligvis...
Du får det HER, søk på RedRack.
Hvis man sender en målskisse lager de en nøyaktig tegning med nøyaktig pris, helt uforpliktende.
@aek den var jo bare helt nydelig, god oversikt og pen.
@iveland Det er nok tilsvarende den @ManFred viste til i linken over. Fant ikke noe merke på min, men detaljene er mistenkelig like
Har tidligere sett etter pupitre på denne siden ja, blant annet fra denne;
Pupitre 60 - Vinstativ i Eik
Men hadde jo passet mye bedre om jeg fikk en velbrukt og "patinert" fra en vingård.
Skal begynne å følge litt etter på finn.no
Legger ved et tidligere stemningsbilde fra kjelleren.
Neste prosjekt blir kanskje å få støpt gulv der
Kanskje jeg er for sent ute @Mathfjeld, men jeg hadde i alle fall ikke "kastet bort" denne på rødvinssaus som jeg mener jeg fikk med meg i farten på Insta?
Jeg kan mer om mat (over gjennomsnittlig) enn vin (nesten ingenting), men til rødvinssaus er det bare å bruke billig vin.
Ironi fungerer stadig dårlig på "papir"
Skudd i mørket: Noen som har en Ch. Musar 1974 de vil selge? Det er vel en usannsynlighet i andre potens, men lov å prøve seg. Jeg sov i timen da den ble sluppet i høst. Jeg er også 74-årgang, en ellers begredelig vinårgang bortsett fra dette unike unntaket har jeg forstått. En slik flaske hadde vært noe å feire med
Skudd i mørket: Noen som har en Ch. Musar 1974 de vil selge? Det er vel en usannsynlighet i andre potens, men lov å prøve seg. Jeg sov i timen da den ble sluppet i høst. Jeg er også 74-årgang, en ellers begredelig vinårgang bortsett fra dette unike unntaket har jeg forstått. En slik flaske hadde vært noe å feire med
Åpnet en Egge Iseple 2012. Enda mer syre enn 2010 årgangen? Funket bra til marsipankake.