Da har jeg endelig funnet en god kandidat i stil med Senez 2002. Riktignok noe friskere syre men litt av den modne stilen.Gikk igjennom disse på nyårsaften og konkluderte med at Senez er den mest interessante av trioen.
Heidsieck er god, ren, hvass og stilfull. Men jeg liker veldig godt karakteren Senez presenter her.
noen som har tips til andre champagner med samme trekk og stil? Alder har jo åpenbart noe med saken å gjøre her, men jeg kan jo ikke bare kjøpe gammel skumpa blindt? Eller?
Har forøvrig fylt opp godt av 08 DP før noen legger den her.
Den tredje var også god, men den var såpass eplete i stilen at det nesten var for meget. Kanskje den hadde glitret mer uten selskap av de andre der, men hvem vet..
Rødvinen var Moldovansk(?), interessant, full av vanilje og frukt. Ingen utpreget drittsmak der altså.Vis vedlegg 228510
Åpenbart store flaskevariasjoner. Den den jeg hadde var syrefest. Ikke veldig imponert.Drakk «Spørsmålstegnet» i kveld. God «drikkevin» - mye frukt og nokså saftig. Litt snerp i ettersmaken. Forstår det som det kan være en viss flaskevariasjon. Denne smakte langt mer enn prisen!
Å
Åpenbart store flaskevariasjoner. Den den jeg hadde var syrefest. Ikke veldig imponert.
Støttes. Jeg har "spørsmålstegnet" fra to ulike leveringer.Å
Åpenbart store flaskevariasjoner. Den den jeg hadde var syrefest. Ikke veldig imponert.
Har drukket noen av denne, scorer høyt i min bok. Og levelig pris. Nyt!
Haha. Du sier at 1996 er 25 år siden! Alle vet jo at det er sånn 6-7 år siden. 10 maks!I dag måtte det feires et boligkjøp. 25 år gammel champagne med en sinnssyk balanse. Dette var magisk! Vis vedlegg 246576
Haha. Du sier at 1996 er 25 år siden! Alle vet jo at det er sånn 6-7 år siden. 10 maks!
96 champis er superdigg!I dag måtte det feires et boligkjøp. 25 år gammel champagne med en sinnssyk balanse. Dette var magisk! Vis vedlegg 246576