Gurashvili’s Kisi Qvevri 2018Dagens oransjevin var god, men lite «oransje». Tenker jeg trenger noen utfordringer. Kan forumet gi meg noen solide utfordringer innen hvit, rosé, rød og oransje? Skal med glede gi tilbakemelding innen alle 4 sjangre.
Denne kan fint anbefales om du vil ha en litt «råere» stil. Ganske prisvennlig også!Dagens oransjevin var god, men lite «oransje». Tenker jeg trenger noen utfordringer. Kan forumet gi meg noen solide utfordringer innen hvit, rosé, rød og oransje? Skal med glede gi tilbakemelding innen alle 4 sjangre.
Kjøper den rett som det er, så det støttes. Den hvite er også bra, verdt et forsøk.Dagens ble en portugiser...
Gurashvili’s Kisi Qvevri 2018
Vis vedlegg 248650
Den røde har jeg ikke smakt, men vi hadde den hvite/oransje (2017?) til diverse midtøsten-inspirert grillmat i fjor sommer. God matvin med snerp, mye tørket frukt, «spesiell» syntes fruen. «En hvitvin som tror den en rødvin», som jeg leste i en omtale av hvit Musar en gang.Hvordan er denne ifht den andre fra Gurash?
Hadde den røde for et par uker siden og den syntes jeg falt igjennom på mange områder ifht prisen på 300...
Who knows… den er i alle fall godt tilgjengelig for under 200 spenn på det lokale polet.Ikke mange timene igjen nå, så evt budgivere må raska på!
Noen som vet hva mekanismen er her? Er dette rikfolk-humor? Eller clueless-på-vinaukjon?
Kanskje en klokkeinvistor som er lei av å ikke få stå på venteliste på Bjerke, så nå prøver han å bygge relasjon hos en annen AD ved å kjøpe mindre attraktive objekter.Ikke mange timene igjen nå, så evt budgivere må raska på!
Noen som vet hva mekanismen er her? Er dette rikfolk-humor? Eller clueless-på-vinaukjon?
At Blomqvist i det hele tatt sier ja til å selge dette på auksjon er veldig spesieltIkke mange timene igjen nå, så evt budgivere må raska på!
Og at noen har bydd 360,- for noe som koster 179,90,- og er tilgjengelig på Polet er i alle fall spesielt.At Blomqvist i det hele tatt sier ja til å selge dette på auksjon er veldig spesielt