For én gangs skyld, fikk jeg et tidlig kønummer. Tidligere har jeg vært 1500++, og aldri fått det jeg har ønsket.Noen som kom seg inn i køen i dagens champagneslipp og fikk kjøpt noe spennende? Ble 2 stk. Pol Roger Winston Churchill 2012 på meg.
Ikke dumt! Jeg ble nr. 24xx i køen, så toget var stort sett gått.For én gangs skyld, fikk jeg et tidlig kønummer. Tidligere har jeg vært 1500++, og aldri fått det jeg har ønsket.
I dag ble det Pol Roger SWC 2012 x 2, Pol Roger BdB 2013, Henriot 2008 og Pol Roger Brut Vintage 2008.
God fornøyd
For én gangs skyld, fikk jeg et tidlig kønummer. Tidligere har jeg vært 1500++, og aldri fått det jeg har ønsket.
I dag ble det Pol Roger SWC 2012 x 2, Pol Roger BdB 2013, Henriot 2008 og Pol Roger Brut Vintage 2008.
God fornøyd
Det ble et par Vilmart Coeur de Cuvée 2012 på meg.Noen som kom seg inn i køen i dagens champagneslipp og fikk kjøpt noe spennende? Ble 2 stk. Pol Roger Winston Churchill 2012 på meg.
Hvor kjøper du den? Finner den ikke på polet sine sider… link?At denne vin etter div rettsbehandling, fremdeles er tilgjengelig til godt under kr 200.- er et mysterium. Løp og kjøp!
Vis vedlegg 253003
Vis vedlegg 253004
De har hatt den inne på polet i Kongsberg. Fikk også polet på Røa i Oslo til å bestille for meg.Hvor kjøper du den? Finner den ikke på polet sine sider… link?