Ja den er original . Jeg kjøpte begge av en seriøs samler en eldre kar og han har hatt begge siden 70 tallet . Så ja jeg tror jeg beholder den .Hvis den blå er en original skive må du beholde den. Den var lækker!
Hvis du spør han Vidar på Kolbotn ur pent er det ikke umulig han kan ha en sånn krone til deg . Han har mye for der blir det ikke kastet så mye som en skrue . Og etter å ha vært urmaker i over 40 år så har det blitt litt av et lager med deler .Er på jakt etter original krone til denne.
Noen som har å selge ?
Vis vedlegg 293591
Vis vedlegg 293592
Skal være en slik....
Vis vedlegg 293593
Skiva er ikke blå heller den er grå . Det ble noe rart med lyset på det andre bildet.Hvis den blå er en original skive må du beholde den. Den var lækker!
Nå trenger jeg hjelp her . Jeg klarte ikke å bestemme meg så jeg kjøpte begge to . Men for at ikke kjerringa skal gå av hengslene her får jeg vel selge den ene igjen men hvem av dem ?Vis vedlegg 293942Vis vedlegg 293943
Vil du helst beholde begge?Nå trenger jeg hjelp her . Jeg klarte ikke å bestemme meg så jeg kjøpte begge to . Men for at ikke kjerringa skal gå av hengslene her får jeg vel selge den ene igjen men hvem av dem ?Vis vedlegg 293942Vis vedlegg 293943
Er på jakt etter original krone til denne.
Noen som har å selge ?
Skal være en slik....
Vis vedlegg 293593
Min sier hei!