Et nytt bilde av denne dykker-kronografen, etter service. Kassen har blitt skinnende ren, og nå mulig å lese av inskripsjon på baklokket.
Ollech&Wajs, "Silvernight"
Riktig en fest for øyet - stilig sak!Et nytt bilde av denne dykker-kronografen, etter service. Kassen har blitt skinnende ren, og nå mulig å lese av inskripsjon på baklokket.
Vis vedlegg 162874
Takk takk. Et svært pent eksemplar av et ur på ca 50 år.Riktig en fest for øyet - stilig sak!
Nydelig Nivada, @MrFinale .
For noen uker siden, på ferie i Kroatia, vurderte jeg å kjøpe en Nivada Taravana. Stål, automatic, nyservet og utrolig bra stand. Gjorde ikke det uten at jeg er helt sikker på hvorfor.
For det første, så var det på loppemarked og jeg har aldri kjøpt klokke på loppemarked.
Og så var det noe med klokka som fikk alarmen i hodet til å gå. Var viserne original? Bezelen hadde en annen farge enn resten og for meg så det ut som titan. Har aldri sett sånn Nivada og google hjalp meg ikke. Har tenkt lenge på den klokka og lurer på om jeg var paranoid uten grunn. Noen som kan hjelpe?
Har bare to bilder:
Vis vedlegg 163286Vis vedlegg 163287
Takk for svar. Ja, det er samme klokka, solgt på det forumet i fjor. Noen flere med tanker rundt denne?