Småfrekt med rød sekundviser Er vel ut døren for lenge siden den..?Jeg hatt DA47 før, og nå DA46 med rød sekundviser. Uret ble mitt etter en episk handel med @Oddemann
Vis vedlegg 18400 Vis vedlegg 18401 Vis vedlegg 18402
Småfrekt med rød sekundviser Er vel ut døren for lenge siden den..?Jeg hatt DA47 før, og nå DA46 med rød sekundviser. Uret ble mitt etter en episk handel med @Oddemann
Småfrekt med rød sekundviser Er vel ut døren for lenge siden den..?
Snadder ur. Rød sekundviser gir det lille ekstra IMO Gratulerer!Jeg hatt DA47 før, og nå DA46 med rød sekundviser. Uret ble mitt etter en episk handel med @Oddemann
Jeg skal ha damasko diveren samme hva dere sier
Er det noe konkret dato for når den kommer ut for salg?
Sikkert et dumt spørsmål, men hvorfra kjøper man Damasko når bor i Norge ?
Blev det köp? Har lust på denna också. Förstår dock inte vad skillnaden mellan deras dc80 och dc82 är. Någon som vet?Damasko DC80. Relativt ny kronograf fra Damasko. Fikk litt lyst på denne
Vis vedlegg 70520
https://www.bing.com/videos/search?...8DC3D4ED7CE40A9DC0938DC3D4ED7CE40&FORM=VRDGAR
Blev det köp? Har lust på denna också. Förstår dock inte vad skillnaden mellan deras dc80 och dc82 är. Någon som vet?
Japp helt riktigt, det finns många frestelser. Ser att Damasko kommer på en slags klockmässa nästa vecka inte så långt från där jag bor, får ta en tur och kika så får vi se.Nei det ble ikke kjøp. Det er så mange andre fristelser Men jeg har lyst på en Damasko igjen