Datejust II - hvilken farge skive skal jeg velge?

Havvo

Støttemedlem
Medlem
22. sep. 2011
Sted
Bergen
Denne er undervurdert etter min mening:) hva synes folket?
1f2d49c0-4147-845d.jpg

Fikk den i posten i dag fra Mogens. Sinnsykt fornøyd. Tror faktisk denne kommer til å stjele mye armtid fra Sub'en. Utrolig behagelig å ha på hånden altså! Mektig imponert må jeg si..

Med glatt bezel er den helt uovertruffen! :D Lekker! Vet ikke hvilken skive jeg egentlig liker best, men denne var flott. Vanligvis syntes jeg sølv skive på stålklokke kan bli litt blasst.

Litt tilleggsinfo: det kommer en "Poll" om noen uker. Klokken er helt ny og kjøpt hos Lervik. Knut sier til meg at jeg fritt gratis kan få bytte skive innen et år og kan velge en annen skive hvis jeg vil. Nå heller jeg faktisk mot å beholde denne skiven. Jeg skal legge ut bilder av alle jeg kan velge mellom etter hvert og høre hva folket synes. Jeg har en sort Sub, så synes det var fint med en litt lysere klokke egentlig. Utrolig flott sommerklokke på en dag som denne i alle fall.

Gratulerer med et nydelig ur!
Så på en med blå skive hos Bjerke i går. Synes den også var svært så lekker.

1f2d49c0-74a7-6555.jpg
Her er alle skivene jeg kan velge å bytte til. Hva bør jeg gjøre? Beholde den jeg har eller bytte til en annen?

Grattis Havvo!
Er helt enig at dette er en svært lekker klokke.

Valgte selv den blå (nr 2) - men, den du har ser jo svært så lekker ut:D

Gratulerer med en nydelig klokke med flott bezel!:D
Kanskje jeg er litt konservativ, men jeg tror den hadde vært flott med skive 3!;)