Datejust II - hvilken farge skive skal jeg velge?

Ville normalt si skive 3, men liker veldig godt den lyse også.
Som du sier, flott nå om sommeren. Fint å variere denne sammen med subben.

029611d1-1c92-7d68.jpg
. Fant dette bildet på nettet. Samme skiven som jeg har nå, men med hvitt gull bezel..

Gratulerer med flott klokke;)

Personlig ville jeg gått for skive nr. 2, men det er kun utifra bilder, mulig jeg hadde sagt noe annet om jeg satt med de foran meg.

Enig med de foregående, skive nr 2. Blått er rått, men jeg personlig er ingen stor fan av romertall på skiven

farge på skive

Jeg synes også den blå er fin. Saken er den at jeg har en sort sub fra før og tenker bare å ha disse to klokkene. Er det da kanskje bedre å velge en litt lysere farge slik at jeg har en "sommerklokke" og en mørk klokke? Ser kanskje ikke for meg at mørk blå passer så godt til shorts og t-skjorte...Hva synes folket om hvit (populært kalt snow white ser jeg på rolexforums) kontra sølvgrå? Eller ville folket valgt mørk blå selv om jeg har en sort sub? Blir kanskje litt like?

Jeg synes også den blå er fin. Saken er den at jeg har en sort sub fra før og tenker bare å ha disse to klokkene. Er det da kanskje bedre å velge en litt lysere farge slik at jeg har en "sommerklokke" og en mørk klokke? Ser kanskje ikke for meg at mørk blå passer så godt til shorts og t-skjorte...Hva synes folket om hvit (populært kalt snow white ser jeg på rolexforums) kontra sølvgrå? Eller ville folket valgt mørk blå selv om jeg har en sort sub? Blir kanskje litt like?

Jeg ville gått for mørkblå! Den blå kan være en frisk kontrast til sommerklær!:D

Jeg har selv et par klokker med mørkblå skiver og de passer alt fra dress til shorts!;)

Men det er bare du som kan bestemme det! Det er du som skal leve med klokken!;)

Du må lytte til din egen magefølelse!:D

Grattis! Jeg har hatt DJII med fluted bezel og blå skive, og må si at blåfargen er magisk. Jeg ville i så fall valgt den :)

Mogens hadde en for salg med fluted bezel og hvit skive. Nam nam. Perfekt sommerklokke med oppbrettede skjorteermer :cool:

Jeg heller mot blå nå siden så mange synes den er fin. Det synes selvfølgelig jeg også. Blå med sticks. Hva synes dere om hvit skive?

Jeg heller mot blå nå siden så mange synes den er fin. Det synes selvfølgelig jeg også. Blå med sticks. Hva synes dere om hvit skive?

Den hvite er også kjempelekker!
Jeg valgte sort, kun fordi den er helt safe til absolutt alt den klokken kan brukes til. Var på nippet til å velge blå, men endte med sort :)
Syns forøvrig den er en av få klokker som kler stort sett alle skivene! Kan generelt styre meg for diamanter på skiven, men alle de uten diamanter er skikkelig fine.