Davosa

pser, husk at du også kanskje skal ha service på klokken, justert lenken eller andre ting du ikke ønsker å gjøre selv.
En ting er å handle en del klokker der det er "rimeligst", men man er veldig tjent med å ha en urmaker å henvende seg til. ( garantier, reklamasjonsrett osv....)

Om differansen er som du sier, så er svaret så absolutt norsk AD.

NB. Kjøpt hos norsk AD er heller ingen ulempe ved ev. salg senere.
 
For en herlig følelse aaaah

Da har jeg vært å shoppa. Som dere ser av bilde her ble det en boks.
IMG_0267.jpg


Dersom jeg åpner den er den... oi tom
IMG_0268.jpg


Det er nok fordi jeg ikke klarte å ha den i boksen og denne måtte rett på armen i butikken. Jeg er særdeles fornøyd.
IMG_0272.jpg


Måtte flere klokker i fremtiden finne min arm ;)
 
Grattis med nytt! :D
Ingen tvil om at dette må være godt gjennomtenkt ja. Ingen antydning til dårlig impulskontroll etter nesten to uker med att og fram.;)
 
hehe må faktisk innrømme at det er en stor glede og bla gjennom katalogene, kikke på bildene, lese i flere forum og gå berserk med Google og deretter gjøre seg opp en mening, gå i butikken og få enda større bekreftelse. Fikk kjempe god service også hos Askeland :)
 
hehe må faktisk innrømme at det er en stor glede og bla gjennom katalogene, kikke på bildene, lese i flere forum og gå berserk med Google og deretter gjøre seg opp en mening, gå i butikken og få enda større bekreftelse. Fikk kjempe god service også hos Askeland :)

Askeland har meget god service :) Husker du hvem som ekspederte deg?

Er det XL-utgaven, eller den vanlige?

Gratulerer, forresten ;)
 
XL utgaven var litt for stor for min arm dermed ble den vanlige utgaven. Hmm han sa aldri navnet sitt, men det var en slank lyshåret kar som var en av urmakerne. Jeg skal sjekke kassakvitteringen da det av og til inneholder navnet.

Navnet på kvitteringen var Tore ;)
 
XL utgaven var litt for stor for min arm dermed ble den vanlige utgaven. Hmm han sa aldri navnet sitt, men det var en slank lyshåret kar som var en av urmakerne. Jeg skal sjekke kassakvitteringen da det av og til inneholder navnet.

Navnet på kvitteringen var Tore ;)

Ok

Da var det en av eierne som ekspederte deg :)

Jeg har for øvrig samme klokken selv og er veldig fornøyd med den :D
 
Service har mye og si synes jeg. Faktisk var Tore mer avslappet sammelignet med han jeg snakket med sist. Han viste en og en klokke, mens i går havnet en haug på bordet og en kunne virkelig foreta sammenligninger.

Jeg er strålende fornøyd ;)
 
Service har mye og si synes jeg. Faktisk var Tore mer avslappet sammelignet med han jeg snakket med sist. Han viste en og en klokke, mens i går havnet en haug på bordet og en kunne virkelig foreta sammenligninger.

Jeg er strålende fornøyd ;)

Så bra da :) Det er slik det skal være!

Neste gang kan du spørre om Rasmus eller Anders er der :)