- Medlem
- 20. juli 2009
Jeg feirer rundt år senere i år, og før jeg fant dette forumet var jeg 100% sikker på at jeg skulle gi meg selv en Daytona som gave.
Som bruksklokke, hver dag, uansett hvem jeg skal møte, hvilke sokker jeg har på meg osv. Og gjerne flere dager på rad også.
Siden jeg begynte å lese her har jeg (sorry Anders) nedgradert Daytona'en fra 100%...
Men nå er jeg 100% sikker på at det ikke blir en annen klokke jeg ønsker meg som gave!
Så, med mindre det kommer en nyhet fra Basel, behøver jeg argumenter både for og mot et kjøp av en Daytona!
Vil gjerne høre fra de positive men også de som "misliker" Rolex og Daytona...
Før jul var vi 4 stykker i London, og jeg tok dem med inn i en butikk og fikk 4 personers mening:
Hjelp!
Som bruksklokke, hver dag, uansett hvem jeg skal møte, hvilke sokker jeg har på meg osv. Og gjerne flere dager på rad også.
Siden jeg begynte å lese her har jeg (sorry Anders) nedgradert Daytona'en fra 100%...
Men nå er jeg 100% sikker på at det ikke blir en annen klokke jeg ønsker meg som gave!
Så, med mindre det kommer en nyhet fra Basel, behøver jeg argumenter både for og mot et kjøp av en Daytona!
Vil gjerne høre fra de positive men også de som "misliker" Rolex og Daytona...
Før jul var vi 4 stykker i London, og jeg tok dem med inn i en butikk og fikk 4 personers mening:
- Kona ristet på hodet
- En kompis sa "Jan Thomas" og spurte ekspeditøren hvor de hadde Timex klokkene
- Kona hans sa "råharry" men allikevel en klokke med særpreg
- Jeg siklet...
Hjelp!