Daytona i stål med hvit urskive - hvor?

Medlem
16. des. 2013
Innlegg
3
Har omsider bestemt meg for nytt ur, men det ser ut til å være lang tid å vente... er det noen som tilfeldigvis vet om en forhandler som har Daytona i stål med hvit skive inne? Har sjekket med Jørgensen, Lervik og Håkon Lian. Venter på svar fra Bjerke...
 
Tenker du kun på ny? @Mogens har (hadde, annonse er nå inaktiv på finn?) en meget pen 2008 modell for salg. Han holder til i Oslo og er en hyggelig og seriøs fyr :D
 
Redigert av en moderator:
Har omsider bestemt meg for nytt ur, men det ser ut til å være lang tid å vente... er det noen som tilfeldigvis vet om en forhandler som har Daytona i stål med hvit skive inne? Har sjekket med Jørgensen, Lervik og Håkon Lian. Venter på svar fra Bjerke...

@garsti var på Bjerke på fredag, og de hadde kun i rosè gull inne, og det er vel kanskje ikke HELT det du tenkte deg:D
Var to-tre mnd venteliste på Daytona, og da kun på hvit skive. (sort var de ikke sikker på når kom)
Ifølge selgeren jeg snakket med hadde samtlige Daytona de fikk inn ved siste levering gått ut på under en uke, og da kun til folk på venteliste. Nå er i midlertid listen omtrent tom, så for et depositum på 10k får du deg en plass høyt opp i køen, og muligens Daytona like over nyåret:D
 
Redigert av en moderator:
Bjerke ringte meg nå; de hadde fått inn en ekstraleveranse og der lå det en hvit Daytona. Så nå er den på vei til Trondheim :) Gleder meg som en unge :)